Hej piger,
Håber nogle vil give sig tid til at skrive til mig
Ja man ER jo super opmærksom på sin krop når man er så højgravid. Jeg er idag 40+2 og vil SÅÅÅÅ gerne ha den fødsel snart går igang
Jeg vågnede idag med mens lignede fornemmelser i nederste del af maven. Altså som det føles, når man skal til at have sin menstruation.. eller måske når man har ægløsning, sådan lidt i den stil. En "murrende" fornemmelse som niver og stikker lidt og som indimellem ligesom "strammer". Men ikke noget ve-agtigt eller regelmæssigt, bare en konstant "murren"..
Det startede imorges og er der stadig nu. Det foregår hovedsageligt i nederste del af maven og det hele føles meget tungt... retti tungt.
Var til jordemoder imorges og hun sagde, at mine fornemmelser kunne være noget som var på vej/"i gære" - men hun ku selvfølgelig ikke sige noget bestemt, kun håbe på mine vegne. Men ku også gå i sig selv igen..
Har fået tid til scanning på hospital om en uge, hvis der ikke er sket noget, hvor man så snakker igangsættelse. Men vil gerne ha det selv sker jo inden da

Kan dette være tegn på noget er på vej tror i ?? Nogen der har erfaringer - vil gerne høre aaalt selvfølgelig
På forhånd tak
Anmeld