Er 40+2 og har mens lignende fornemmelser idag... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Snuffler25

Hej piger,

Håber nogle vil give sig tid til at skrive til mig

Ja man ER jo super opmærksom på sin krop når man er så højgravid. Jeg er idag 40+2 og vil SÅÅÅÅ gerne ha den fødsel snart går igang

Jeg vågnede idag med mens lignede fornemmelser i nederste del af maven. Altså som det føles, når man skal til at have sin menstruation.. eller måske når man har ægløsning, sådan lidt i den stil. En "murrende" fornemmelse som niver og stikker lidt og som indimellem ligesom "strammer". Men ikke noget ve-agtigt eller regelmæssigt, bare en konstant "murren"..

Det startede imorges og er der stadig nu. Det foregår hovedsageligt i nederste del af maven og det hele føles meget tungt... retti tungt.

Var til jordemoder imorges og hun sagde, at mine fornemmelser kunne være noget som var på vej/"i gære" - men hun ku selvfølgelig ikke sige noget bestemt, kun håbe på mine vegne. Men ku også gå i sig selv igen..
Har fået tid til scanning på hospital om en uge, hvis der ikke er sket noget, hvor man så snakker igangsættelse. Men vil gerne ha det selv sker jo inden da

Kan dette være tegn på noget er på vej tror i ?? Nogen der har erfaringer - vil gerne høre aaalt selvfølgelig

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

N&J

Jeg syntes helt sikkert det lyder som om der er noget i gang, havde selv samme fornemmelse to dage inden og op til.. så håber da at det snart sker for dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.