Ayasmor skriver:
min datter aya har akurat det samme lige nu. den store appetit har hun heller ikke.. Men det er der ikke noget at sige til. tror heller ikke jeg ville have den store appetit hvis jeg havde dårlig mave. Det vigtigste er at din datter får væske frem for alt, når hun mister i form af hendes diarre. Da jeg var ved vagtlægen i weekenden pga. massiv diarre og over 40 i feber, fik jeg at vide at jeg kunne prøve at lave en blanding bestående af 1 l. vand, 1 spsk. sukker og 1 tsk salt. og give hende noget af det, for at holde hendes væskebalance. Vil lige sige at det smager knap så godt, så jeg prøvede at putte lidt saft i det også. Ellers er kogte ris, youghurt naturel, og revet æbel blandt nogle af de ting som er godt til dårlige maver. Held og lykke med hende, og god bedring. (ved iøvrigt selv hvor hårdt det er at stå alene med det, da jeg er enlig mor.. så stort knus herfra).
okay. hun har ikke feber nu men havde hun i weekenden på næsten 40. der havde hun dårlig mave søndag men ingen ting mandag og i dag ved jeg ikk hvor mange bleer hun er kommet af med (hun har jo været i dagpleje) men tror måske jeg tager hende til lægen imorgen eller sådan noget...
men kunne da være jeg skulle prøve den blanding til hende bare for at prøve hvertfald. hun har fået nogen kiks og har spist godt i dagplejen men så kom vi hjem og så ville hun bare ikk spise rigtig.
nu er hun puttet i seng fordi hun var rigtig træt.
men rart at høre der er andre der har oplevet det samme med børnene..
ja det er hårdt at stå alene (men nu har jeg jo ham men han hjælper bare ikke) så du får da også lige et stort kram her fra også 
Anmeld