Prewalker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. april 2010

hc=k

Jeg har set at man kan købe Prewalker sko til børn der endnu ikke går, men men men nu har jeg flere gange kigget i skoringen uden held, det eneste jeg kan finde er sådan nogle læder sko der koster 300 kr og det vil jeg simpelthen ikke give for nogle sko som min dreng for det første slider hul i når han kravler udenfor og som han ikke kan passe særlig længe alligevel. Nogle der kender til sådan nogle sko og/eller har nogle liggende som de ikke bruger.

Str. 18-19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

N&J

Det syntes jeg faktisk er billigt... 

problemet med sko når de er små er at de skal helst være så bløde at de former sig efter foden, så barnet ikke får problemer senere hen.. det var det eneste min mor brugte penge på til os børn (altså hvor hun ikke sparede) og ja så kan man jo heller ikke overtage et andet barns da de jo er formet.. det er noget andet senere hen, men jeg ventede helt til lige inden Nikita begyndte at gå med at købe noget, gav 400 og de holdte i 3½-4 mdr., det er også bare svært at købe på nettet når det er første sko, da den helst ikke skal være alt for lille, så den netop holder lidt længere.. men der er ofte billige bundgaard sko til 200 som jeg også brugte til Nikita allerførst..

men held og lykke med jagten.. ellers prøv topsko (tror jeg da nok de hedder) de har tit tilbud på mange forskellige typer.. 

Anmeld

13. april 2010

hc=k

NikitasMoar skriver:

Det syntes jeg faktisk er billigt... 

problemet med sko når de er små er at de skal helst være så bløde at de former sig efter foden, så barnet ikke får problemer senere hen.. det var det eneste min mor brugte penge på til os børn (altså hvor hun ikke sparede) og ja så kan man jo heller ikke overtage et andet barns da de jo er formet.. det er noget andet senere hen, men jeg ventede helt til lige inden Nikita begyndte at gå med at købe noget, gav 400 og de holdte i 3½-4 mdr., det er også bare svært at købe på nettet når det er første sko, da den helst ikke skal være alt for lille, så den netop holder lidt længere.. men der er ofte billige bundgaard sko til 200 som jeg også brugte til Nikita allerførst..

men held og lykke med jagten.. ellers prøv topsko (tror jeg da nok de hedder) de har tit tilbud på mange forskellige typer.. 

Vi købte et par Bundgaard sko i Bilka til 149 kr her i vinters og dem kan han stadig sagtens passe og har dem også på i dagplejen.

Jeg tænkte mere på sådan nogle som ligner fx. kondisko det har jeg nemlig set et eller andet sted og de er nemlig uden sål hehe.

Anmeld

13. april 2010

N&J

hc=k skriver:

Vi købte et par Bundgaard sko i Bilka til 149 kr her i vinters og dem kan han stadig sagtens passe og har dem også på i dagplejen.

Jeg tænkte mere på sådan nogle som ligner fx. kondisko det har jeg nemlig set et eller andet sted og de er nemlig uden sål hehe.

Tænker du fordi det snart bliver sommer??? tænker om det ikke bare er bedre med bundgaardskoene, og så købe sandaler når vi når til sommer, men hold da op hvor er der også forskel på priserne, syntes jeg har svært ved at finde noget under 400 kr..  og det er fandme mange penge.. men okey, jeg går stadig og håber på jeg lige falder over et par super billige sådan lige pludselig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.