Vender hun rigtigt??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Mette.

Hjælp piger!!

De sidste par dage har jeg haft en følelse af hun ikke ligger rigtigt inde i maven. Det føles som om hun sparker ned i blæren og ikke under ribbenene. Jeg et fulde 39. uger henne. Da jeg for 2 1/2 uge siden var til jordemoder vente hun rigtigt, men hovedet stod ikke fast  ..

Jeg er så bange for fødselen går i gang og hun så ikke ligger rigtigt og snart først til JM om en uge. Så spørgsmålet er, skal jeg ringe til FG og tjekke eller satse på alt er i orden og vente til jordemoderbesøg mandag? 

Knus, en sikkert nervøs uden grund, Mette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Christina31

Jeg synes, du skal ringe til fødegangen, så du ikke går helt i panik, hvis fødslen pludselig går i gang. - De vil sikkert gerne se dig, og så kan i få en snak om, hvad der skal ske.

Min søn Noah vendte den forkerte vej 2 uger inden forventede fødsel. Lægen prøvede at vende ham, men det ville ikke lykkes, så jeg var til en samtale på fødegangen, hvor vi både snakkede om sædefødsel og kejsersnit. Det skabte tryghed. - Heldigvis valgte min lille dreng at vende sig om igen ca. 1 uge inden fødslen.

Anmeld

13. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Min datter vendte sig to gange op til og efter termin sidst jeg var gravid (selvom hun stod fast ved us hos JM). Jeg ringede til min jordmoder og blev tjekket hos egen læge. Har siden spurgt en overlæge, der fortalte, at det, at de vender sig bare betyder, der er rigeligt med plads derinde. Hvad ved jeg...

Ring og forhør dig ad, så du kan få ro

Hilsen Louise

Anmeld

13. april 2010

Mette.

anistu skriver:

Hejsa!

Min datter vendte sig to gange op til og efter termin sidst jeg var gravid (selvom hun stod fast ved us hos JM). Jeg ringede til min jordmoder og blev tjekket hos egen læge. Har siden spurgt en overlæge, der fortalte, at det, at de vender sig bare betyder, der er rigeligt med plads derinde. Hvad ved jeg...

Ring og forhør dig ad, så du kan få ro

Hilsen Louise

Hold da op.. Så kan man da først blive nervøs på til fødslen.. Men du har nok ret - vi har også fået afvide hun ikke er så stor, så det må jo alt andet lige give hende mere plads til at vende sig rundt.

Jeg ringer til dem og får det tjekket Så kan jeg nok slappe lidt mere af.

Tak for hjælpen!

Anmeld

13. april 2010

Mette.

Christina28 skriver:

Jeg synes, du skal ringe til fødegangen, så du ikke går helt i panik, hvis fødslen pludselig går i gang. - De vil sikkert gerne se dig, og så kan i få en snak om, hvad der skal ske.

Min søn Noah vendte den forkerte vej 2 uger inden forventede fødsel. Lægen prøvede at vende ham, men det ville ikke lykkes, så jeg var til en samtale på fødegangen, hvor vi både snakkede om sædefødsel og kejsersnit. Det skabte tryghed. - Heldigvis valgte min lille dreng at vende sig om igen ca. 1 uge inden fødslen.

Jeg håber hun vender rigtigt, men må hellere ringe, så der ikke går panik

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.