Juniorseng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.515 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Millebasse

Hvilken juniorseng har i til jeres poder, dem der er skiftet??

Vi er ved at sætte vores 1. sal i stand og så får Bastian et helt nyt værelse og når han flytter ind i det, skal han have en ny seng. Han siger selv at lillesøster skal have hans tremmeseng

Men hvilken skal man købe? Vil gerne have en med en sengehest, som kan tages af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Anja

Vi har denne her fra Idemøbler

http://www.ide.dk/m%c3%b8bler/b%c3%b8rn+og+unge/153/001/pi-c12-panter+junior+seng+1303299

Den er købt til Jonas for ca 3 år siden og nu bruger Elias den, da Jonas har fået en voksenstr seng.

Vi har været/er glade for den. I starten vendte vi den om, så der ikke var et udgangshul. På den måde var jeg mere tryg ved at de ikke faldt ud af sengen i løbet af natten

Anmeld

13. april 2010

Millebasse

Anja skriver:

Vi har denne her fra Idemøbler

http://www.ide.dk/m%c3%b8bler/b%c3%b8rn+og+unge/153/001/pi-c12-panter+junior+seng+1303299

Den er købt til Jonas for ca 3 år siden og nu bruger Elias den, da Jonas har fået en voksenstr seng.

Vi har været/er glade for den. I starten vendte vi den om, så der ikke var et udgangshul. På den måde var jeg mere tryg ved at de ikke faldt ud af sengen i løbet af natten

Den ser også rigtig fin ud. Fulgte der madras med??

Kan sengehesten tages af?

Anmeld

13. april 2010

Hyner

Hej søde..

Jeg troede da længe Basse var kommet i en junior... Nå pyt!

Jeg har købt Emma`s i det tidligere babyvest i åbenrå og der kan man tage sengehesten af. hun er super glad for den og så er den nem at komme op og ned af..

mener vi gav 2500 for seng + hest + madras, men det var vidst på tilbud...

Tag dig ikke af kvaliteten af billede det er taget med mobil for et år siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2010

Millebasse

Hyner skriver:

Hej søde..

Jeg troede da længe Basse var kommet i en junior... Nå pyt!

Jeg har købt Emma`s i det tidligere babyvest i åbenrå og der kan man tage sengehesten af. hun er super glad for den og så er den nem at komme op og ned af..

mener vi gav 2500 for seng + hest + madras, men det var vidst på tilbud...

Tag dig ikke af kvaliteten af billede det er taget med mobil for et år siden.

Nope, det er han ikke.. Han sover i et værelse fyldt med skrammel lige nu, mens vi sover i stuen, nu på 6. måned.. Så har villet vente med at skifte til juniorseng, men han kun sgu snart heller ikk være mere i sin tremmeseng.

Den ser også rigtig fin ud.. Men måske lidt mange penge??!!

Anmeld

13. april 2010

Hyner

Millebasse skriver:

Nope, det er han ikke.. Han sover i et værelse fyldt med skrammel lige nu, mens vi sover i stuen, nu på 6. måned.. Så har villet vente med at skifte til juniorseng, men han kun sgu snart heller ikk være mere i sin tremmeseng.

Den ser også rigtig fin ud.. Men måske lidt mange penge??!!

Prøv at tjekke prisen på nettet, det skader jo aldrig...

Anmeld

13. april 2010

Anja

Prisen er uden madras og skuffe. Sengehesten kan ikke tages af.

Anmeld

13. april 2010

Lise

Simon har den her... Den var ret billig i Daells. Madrassen er fra Jysk..

Billedet er taget 1. juledag, hvor den netop er samlet i stuen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2010

Muffinmus

pas, har en fed blå bilseng,har lille kort kant og han er endnu ikke faldet ud over den i hvert fald...han er VILD med den. Købt på dba.

Anmeld

13. april 2010

Monica

Købte en seng på bud i Kære Børn til 500,. + 200 for sengehest. Købte en madras i IKEA til 500 tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.