Hvad har/havde i pakket til hospitalet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. april 2010

mek-83

Hej piger.

Nu går jeg ind i uge 38 i morgen så ville gerne have de sidste ting på plads, og en af de ting er at jeg skal have pakket min taske.

Hvad har/havde i pakket til turen på hospitalet, evt også hvis der var nogle ting i synes kunne have været rart at have haft med

Knus Maria 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Mutti2

mek-83 skriver:

Hej piger.

Nu går jeg ind i uge 38 i morgen så ville gerne have de sidste ting på plads, og en af de ting er at jeg skal have pakket min taske.

Hvad har/havde i pakket til turen på hospitalet, evt også hvis der var nogle ting i synes kunne have været rart at have haft med

Knus Maria 36+6

Ihhh Så varer det ikke længe

Jeg vil ikke skrive alt det jeg havde med.... For det var aaaaalt for meget  Havde 3 bæreposer, en taske, og en lift,..... ikke nemt at bære alt det når man skal ind i bussen med veer

Nu er det jo meget afhængigt af hvor henne i landet du skal føde hvad du skal have med!!

Men bleer og stofbleer, samt diverse smørre produkter er på sygehuset!! Det gælder også de store bind. (dog ville jeg nok tage lidt med for en sikkerhedsskyld, til hvis du skal på patienthotel!)

Men kamera, penge, evt. futsko og morgenkåbe. Tøj til bebs. tøj til dig selv (bukser du kan holde oppe uden mave på ) Ammeindlæg. trusser du kan have de store mormor-bind i  Noget til at transportere den lille hjem i

Tjae... kan faktisk ikke lige komme i tanke om mere. Men der er helt sikkert mere

Held og lykke med din kommende fødsel

Knus

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

mek-83 skriver:

Hej piger.

Knus Maria 36+6

uh det jo snart så..

nu må jeg se om jeg kan huske hvad jeg havde med, det er næsten 10 mdr siden jeg fødte.

hmm jeg havde tøj med til mig selv, og 2 sæt tøj med til baby, hendes dyne plus dynebetræk, et filttæppe, amme indlæg, shampoo (til hvis man vil ha et bad jo) hårbørste og tandbørste, undertøj til turen hjem,min telefon og listen over dem vi skulle ringe til når jeg hvade født og så nogen sko jeg kunne gå i.

fik barnevognen der oppe og en helveds masse andre ting til lillepige...

tror jeg pakked næsten det hele 4 uger før termin

fødte 38+6 uger henne...

Anmeld

13. april 2010

mek-83

Ihh hvor dejligt med en lille ide om hvad det er jeg skal have med, det meste af det i skriver er også det jeg har pakket

Ja det er dejligt der ikke er så længe igen, glæder os helt vildt til at holde vores lille guldklump i armene

Anmeld

13. april 2010

B&J

jeg havde:

Mobil

lader

tøj til mig og kæresten vi var der sammen, det skal så lige siges jeg kun havde tøj med til hjemturen da jeg gik i sygehus tøj både trusser trøje bukser strømper osv. for de havde i mange forskellige størrelser

et tøj i str: 50 og 56 til babyen + en hus futter

jeg klipklapper med eller futsko til dig

morgenkåbe hvis du bruger det jeg havde ikke med

toilet tager: børste parfume sminke hvis man bruger det tandbørste tandpasta vatpinde fil og hvad ellers man bruger jeg havde ikke shampoo med det havde de også

ammeindlæg

noget til af holde håret væk med hvis det er

lift eller barnevogn eller hvordan du lige vil få babyen hjem i

penge

slik til dig eller kæresten

frugt

jeg havde en varmpude med ellers kan du sikker bede om en de plejer også af have en...

uhh kan ikke lige komme i tanke om mere...

held og lykke når babyen vil ud

Anmeld

13. april 2010

NinaNymannMadsen

mek-83 skriver:

Ihh hvor dejligt med en lille ide om hvad det er jeg skal have med, det meste af det i skriver er også det jeg har pakket

Ja det er dejligt der ikke er så længe igen, glæder os helt vildt til at holde vores lille guldklump i armene

det er også bare fantastisk at holde sit barn for første gang. men underligt fordi det ikke er inde i maven mere og det hvade man jo lige vænnet sig til

Anmeld

13. april 2010

mek-83

Astamor: Ja det tænker jeg også må være helt specielt, og vildt at der har ligge denne lille guldklump i maven i 9 mdr og så pluselig ligger der på ens mave i stedet for

Så fik jeg pakket lidt flere ting ned, puha det er godt vi skal i bil til hospitalet, ellers havde der hvis ikke været plads til alle de ting

Anmeld

13. april 2010

RumlesMor

Mit bedste tip: LÆBE-PROMADE.

Hvis man har veer i mange timer, får man pustet en del ind og ud...og så er det rart med en læbepromade.

Anmeld

13. april 2010

mek-83

Det havde jeg også tænkt på, så sådan en er der allerede smidt i tasken

Anmeld

13. april 2010

Anja

Kamera med opladet batteri!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.