Bleen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. april 2010

lonemus

Er nogle af jeres kommet af med den??

Alexander er begyndt at interessere sig meget for at sidde på toilettet - især efter jeg købte et FamilySeat og så hjælper det selvfølgelig at storesøster osse syntes det er spændenede

Men det kunne da være skønt hvis han smed den her over sommeren...hvad med jeres, er de interesseret i toilettet endnu??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

TbCp

lonemus skriver:

Er nogle af jeres kommet af med den??

Alexander er begyndt at interessere sig meget for at sidde på toilettet - især efter jeg købte et FamilySeat og så hjælper det selvfølgelig at storesøster osse syntes det er spændenede

Men det kunne da være skønt hvis han smed den her over sommeren...hvad med jeres, er de interesseret i toilettet endnu??

Lone

Liva kommer på potten hver aften inden sengetid, ind imellem kommer der noget i den og andre gange ikke.
Hun er ikke specielt interesseret.

Men hun er ENDELIG begyndt at sige til når hun har noget i bleen, hun siger godt nok at hun har tisset i bleen ligegyldig hvad indholdet er, men pyt med det

Jeg håber også meget på at kunne komme af med bleen hen over sommeren.

Anmeld

14. april 2010

TbCp

TbCp skriver:

Liva kommer på potten hver aften inden sengetid, ind imellem kommer der noget i den og andre gange ikke.
Hun er ikke specielt interesseret.

Men hun er ENDELIG begyndt at sige til når hun har noget i bleen, hun siger godt nok at hun har tisset i bleen ligegyldig hvad indholdet er, men pyt med det

Jeg håber også meget på at kunne komme af med bleen hen over sommeren.

Eller .... altså jeg håber at Liva kommer af med bleen over sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.