puha har brug for at læssse lidt af. Nicolaj har jo været syg ofte og længe, han tager imod alt.. det har især været hans astma broncitis det har været galt med, og på det sidste hans ene øre gvor drænet var faldet ud.
han skulle så have dræn i torsdag og jeg fortalte derinde at han var tæt i luftvejene, de vælger så at gennemføre det alligevel. Normalt er det hurtig gjort men de kom bare ikke ud med ham igen så jeg var godt nervøs
a de som kom ud med ham fulgte både ørelæge og narkose læge med ud, han var blevet meget tæt under narkosen og fik ekstra astmamedicin i benet + hans iltmåling var alt for lav. de bad mig køre hjem og ringe til egen læge fordi de syntes det var bekymrende.. det gjort og hun valgte at få ham indlagt. så nu har han fået taget en masse blodprøver bl. pga hans lille vækst 8kg og 74 cm og han er 22md...
han fik også iltmåler på som var på omkring de 85 hvor den skulle ligge i nærheden af de 100 og fik taget billeder af lungerne hvor der stod noget slim på.. på næste tirsdag skal han så have scannet sit hjerte også og så skal vi derind og have svar på prøverne den 27 indtil da har vi en åben indlæggelse og kan komme når vi bliver utrygge ved ham.
lidt held i uheld synes jeg at ørelgerne opdagede det, for vi har kæmpet og råbet på hjælp til ham længe, får hver gang af vide at det er virus, så nu får vi endelig hjælp.
lidt langt men trængte til at skrive det ned
knus Heidi

Anmeld