LouiseLarsen har født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

RumlesMor

Ej, det er lige gået op for mig at hun alligevel fik overhalet mig indenom...er misundelig! Suk.

Men hils endelig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

mek-83

Sad lige og tænkte på hende tideliger om hun nu havde født

Mange gange tillykke med den dejlige lille dreng

Maria 36+6

Anmeld

13. april 2010

Bayze

Zette skriver:

Hun tager sig en velfortjent lur lige nu og har sendt manden hjem og gøre det samme.

Åhh, det er så syret at høre, Louise og jeg har jo termin med en dags mellemrum og jeg sidder jo med min store mavse herhjemme endnu. men det kommer tæt på når jeg hører Louise er i mål

Anmeld

13. april 2010

smokin

Bayze skriver:

Åhh, det er så syret at høre, Louise og jeg har jo termin med en dags mellemrum og jeg sidder jo med min store mavse herhjemme endnu. men det kommer tæt på når jeg hører Louise er i mål

Ej så er det lige oppe over med dig også - åhh du må glæde dig. Jeg glæder mig og jeg er "kun" 31+6. Men jeg kan snart ikke vente mere...

Anmeld

13. april 2010

Bayze

Zette skriver:

Ej så er det lige oppe over med dig også - åhh du må glæde dig. Jeg glæder mig og jeg er "kun" 31+6. Men jeg kan snart ikke vente mere...

Nej, det er ved at være liiige spændende nok nu! På én og samme tid uvirkeligt - altså det er jo ikke til at forstå!! Og på samme tid, så er det bare så stort og hvor ville jeg bare ønske vi skulle afsted til fg LIGE NU!!

Anmeld

13. april 2010

Moar'en

Hvor er han bare dejlig. Stort tillykke med ham

Anmeld

13. april 2010

Risen

Stort stort tillykke !  

Anmeld

13. april 2010

Pia.

ååå hvor er han dog skøn.... stort tillykke med den lille gut...

Anmeld

13. april 2010

smokin

Bayze skriver:

Nej, det er ved at være liiige spændende nok nu! På én og samme tid uvirkeligt - altså det er jo ikke til at forstå!! Og på samme tid, så er det bare så stort og hvor ville jeg bare ønske vi skulle afsted til fg LIGE NU!!

UD og løb en lille tur - så skal du se løjer!!

Anmeld

13. april 2010

VNB

STORT tillykke med den veloverståede fødsel Louise!

og stort tillykke med fødselsdagen til den lille mand!  Han er bare LÆKKER og lige til at spise!

knus Vinni!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.