Hvilken farve passer til turkisblå..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Hyner

Det er en pangfarve af en bluse jeg skal ha på til den konfi vi skal til på søndag. Og så skal jeg jo ud og finde en underdel af en slags i dag... Men hvad og i hvilken farve...??

Hilfe girls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Anja

Umiddelbart vil jeg sige sandfarvet, sort og hvid  - altså noget lidt neutralt.

Anmeld

13. april 2010

Grynt

Jeg ville sige hvid. Tyrkies og hvidt ser sommer agtigt og friskt ud. Måske et par hvide bukser? Og så et par fede sandaler til

Anmeld

13. april 2010

Hyner

Jeg har selv tænkt i hvid, MEN MEN MEN hvis det nu er en nederdel hva kan jeg ha inden under sorte leggins går jo ikke. Og hvad hvis det er bukser??? Jeg ejer kun sorte sneakers sko eller støvler, det er jo heller ikke godt...

Anmeld

13. april 2010

ka li ja

hvorfor kan man ikke ha sorte leggins under en hvis nederdel? det ville jeg godt kunne. men er jo heller ikke modeekspert.

jeg vil også sige sort eller hvidt, eller begge dele

Anmeld

13. april 2010

Hyner

ka li ja skriver:

hvorfor kan man ikke ha sorte leggins under en hvis nederdel? det ville jeg godt kunne. men er jo heller ikke modeekspert.

jeg vil også sige sort eller hvidt, eller begge dele

Jamen hvid er jo som regl lidt gennemsigtig ik, og så ser det da dumt ud... Eller er det bare mig det er panisk???

Jeg ønsker bare ikke at lige en oppustet flodhest som er iført en regnbuefarvet kaskelothval...

Anmeld

13. april 2010

Anja

Man kan jo købe hvide leggins ......

Anmeld

13. april 2010

ka li ja

altså jeg syntes nu godt du kan, så længe man ikke kan se en forskel i farven under nederdelen. (fx man kan se hvor trusserne går til eller g strengen!!)

jeg er personligt mest til sort. da det slanker en smule

Anmeld

13. april 2010

Hyner

Anja skriver:

Man kan jo købe hvide leggins ......

til gravide??? hvor, for jeg har kun set sort..

Anmeld

13. april 2010

Anja

Naaarhh  - tænkte på alm leggins. Måske kan det gå an at købe dem et par nr for store?

Bare en tanke.

Du kan jo også "bare" gå efter at finde en sort nederdel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.