Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. april 2010

LouiseNielsen

Ja, hvornår ville i ringe til Fg??

Det går pludselig hurtig her syntes jeg....

De sidste 6 veer har der været 4-6 minutter imellem og de gør så ondt at jeg mens jeg har en vee ikke kan koncentrere mig om andet end at trække vejret rigtig....

Vil bare ik virke pivet.... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mira0911

Synes du skal ringe, når du ikke kan holde det ud mere...

Anmeld

12. april 2010

Thildesmor

Jeg tror jeg ville ringe nu hvis jeg var dig, ønsker dig rigtig meget held og lykke med fødselen

Anmeld

12. april 2010

LouiseNielsen

Har snakket med Fg.... Jeg er i åbningsfacen og det er klart det jo gør ondt, det ved vi alle jo... Fik besked på at drikke en kold øl, tage et varmt bad og gå i seng... Bliver det værre i løbet af natten skulle jeg selvfølgelig ringe igen, ellers ses vi imorgen tidlig sagde hun.....

Uhh jeg er så spændt!! Nu er det sku igang det hele....

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

LouiseLarsen skriver:

Har snakket med Fg.... Jeg er i åbningsfacen og det er klart det jo gør ondt, det ved vi alle jo... Fik besked på at drikke en kold øl, tage et varmt bad og gå i seng... Bliver det værre i løbet af natten skulle jeg selvfølgelig ringe igen, ellers ses vi imorgen tidlig sagde hun.....

En kold øl ligefrem...

Det bliver spændende...

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

LouiseLarsen skriver:

Hvor er det spændende, Louise! Jeg glæder mig til at høre fra dig, og se billeder.

Håber du nyder din øl, og får sovet lidt!

Anmeld

12. april 2010

Vial

Kold øl?? Mon det betyder, at jeg kan lægge en Asti på køl, når min termin nærmer sig

Pøj pøj med det hele

Anmeld

12. april 2010

Low

Nøøj hvor er det spændene  

Anmeld

12. april 2010

Valle81

LouiseLarsen skriver:

Ja, hvornår ville i ringe til Fg??

Det går pludselig hurtig her syntes jeg....

De sidste 6 veer har der været 4-6 minutter imellem og de gør så ondt at jeg mens jeg har en vee ikke kan koncentrere mig om andet end at trække vejret rigtig....

Vil bare ik virke pivet.... Hehe

Hmm:0)

Fødte jo selv for lid over 14 dage siden. Jeg havde veer med 6 minutters interval og ringede ind. Mine veer var ikke super krafige, men da jeg havde hurtig fødsel sidste gang ville de gerne se mig.

Tog derind, og jo var 5 cm åben, så de beholdte mig og 5 1/2 time senere var Anton født:0)

Så vent ikke for længe med at ringe igen, og pres på for at blive undersøgt. De kan også tage fejl, og tingene kan gå meget hurtigere end man lige regner med:0)

Knus og held og lykke med fødslen.

Christina

Anmeld

12. april 2010

mullesmith2

Det er mega spændende... Held og lykke...  og skål hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.