Kender i disse "babyalarmer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2010

sbs78

Jeg skal lige høre jer ad om i kender noget til disse alarmer fra harald nyborg?? om hvordan de er??

Vi er pt. i gang med at flytte runde på alle vores værelser, så vi kan gøre klar til lillesøsters ankomst. Og det betyder at vi får soveværelse i klæderen og begge de to store piger skal sove på 1 sal. Så ville jeg bare gerne har en form for alarm på dem, og kom til at tænke på disse her, men kender dem bare ikke

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4288&n=10

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Jeg skal lige høre jer ad om i kender noget til disse alarmer fra harald nyborg?? om hvordan de er??

Vi er pt. i gang med at flytte runde på alle vores værelser, så vi kan gøre klar til lillesøsters ankomst. Og det betyder at vi får soveværelse i klæderen og begge de to store piger skal sove på 1 sal. Så ville jeg bare gerne har en form for alarm på dem, og kom til at tænke på disse her, men kender dem bare ikke

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4288&n=10

Hvad har din super nova nu gjort dig?

Anmeld

12. april 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Hvad har din super nova nu gjort dig?

ikke noget men den kan jeg jo ikke have på begge piger på en gang og super novaen er til lille søster

Anmeld

12. april 2010

Anne85

sbs78 skriver:

ikke noget men den kan jeg jo ikke have på begge piger på en gang og super novaen er til lille søster

3 unger 3 baby alarmer... stakkels Jimmis pengepung

Anmeld

12. april 2010

sbs78

Anne85 skriver:

3 unger 3 baby alarmer... stakkels Jimmis pengepung

jamen hvad skal vi eller gøre??????

Anmeld

12. april 2010

Anne85

sbs78 skriver:

jamen hvad skal vi eller gøre??????

Om natten er lillesøster jo nede ved jer... så behøver I ikke alarm... og suer nova har jo genial lang rækkevidde så den kan vel stå i mellemgangen... derved kan i høre laura og freja på samme tid Se nu elsker Jimmi mig fordi jeg lige sparede ham penge

eller walkie talkie (hedder det ik sårn) til laura... så kan hun kalde ned til mor i kælderen "kommer du lige op med et glas vand"

Anmeld

12. april 2010

Pia

Vi havde dem til den ældste og der fungerede de perfekt..
De blev så slidt op og så købte vi nogle nye til Louise, men dem har vi ikke været heldige med og derfor har vi så lige købt super Nova..
Men til de penge vil jeg sige at de er et forsøg værd..Altså dem fra Harald Nyborg

Anmeld

12. april 2010

Noah08

Du kan jo evt. købe en ekstra babyunit til super nova alarmen, så den kan bruges til to børn.

Anmeld

12. april 2010

sbs78

Noah08 skriver:

Du kan jo evt. købe en ekstra babyunit til super nova alarmen, så den kan bruges til to børn.

kan man det???

Anmeld

12. april 2010

sbs78

Pia skriver:

Vi havde dem til den ældste og der fungerede de perfekt..
De blev så slidt op og så købte vi nogle nye til Louise, men dem har vi ikke været heldige med og derfor har vi så lige købt super Nova..
Men til de penge vil jeg sige at de er et forsøg værd..Altså dem fra Harald Nyborg

jeg har funder nogle inde på ts til 135 incl og de er fra okt 09. Det er jo billigt, så kunne man jo prøve dem af, og dur de ikke, er det ikke meget man har spildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.