Ømme bryster efter SA??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.024 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. april 2010

Smilendesussi

Jeg vil høre om der er andre, som har oplevet ømme bryster efter SA?

Jeg stoppede med at bløde for lidt over en uge siden og vi har også været "igang" igen, men jeg kan ikke forstå, at jeg stadigvæk har ømme bryster. Jeg krydser fingre for at det er fordi der er gode nyheder på vej, men jeg tænker at det måske kan være indbildning eller rest-ømme bryster, hvis I forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

LinLin

tror ikke jeg havde ømme bryster...  Hvor langt henne var du?

Jeg startede med at bløde d. 28. nov. og havde - åbenbart - ægløsning 23 dage senere... Så håber det går lige så hurtigt for Jer 

Anmeld

12. april 2010

Smilendesussi

Jeg troede jeg var 10+2, men scanningen viste 8+2. Jeg begyndte at bløde d. 24. marts og fik stikpiller til abort d. 27. marts. Blødningen stoppede d. 4. april. Så jeg kan næsten ikke have haft ægløsning allerede.

Anmeld

12. april 2010

LinLin

Jeg var 11+0 da jeg begyndte at bløde - scanningen viste at den kun var ca 8 uger...

Jeg ved ikke helt hvordan kroppen "hænger sammen"... Men tror det heller ikke. Hvis vi nu siger, at da du begyndte at bløde var som mens' første dag, er det 19 dage siden i dag, men du kan vel ikke nå at have fået symptomer allerede?

Anmeld

12. april 2010

Smilendesussi

Nej, det synes jeg jo heller ikke. Det er lidt underligt, men jeg må bare vente og se, hvad der sker. Om mens kommer eller ej...

Anmeld

26. maj 2010

nissen

Jeg havde vildt ømme bryster første gang jeg var gravid, det endte i en SA i uge 7 - men brysterne var ømme længe efter! Jeg husker ikke præcis hvor længe, men det føltes som evigheder fordi der ligesom ikke var nogen mening med at de skulle forblive ømme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.