(februar) Sikke en kommentar jeg fik smidt i hovedet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Mira0911

Har går stort set og har hovedpine hver evig eneste dag... Virkelig sådan en hovedpine hvor ingenting hjælper...

Har stort set søvnløse nætter, jeg vågner rigtig mange gange i løbet af en nat, vender og drejer mig konstant...

Og jeg er ikke ked af det på nogen måder... Glad som jeg plejer at være... Blodtrykket aner jeg ikke hvordan det ligger...

En på arbejdet sagde til mig "Tror du ikke du har stress?"

Hmm.. Det var ikke rart at få den kommentar...

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, er som sagt glad vejr dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, at du har hovedpine hver dag  

Jeg kan godt  forstå, at du ikke synes, at det var en særlig rar kommentar, at få, hm hm hm.

Men det vigtigste er jo, at du er glad og smilende, så kan folk tænke det de vil

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Øv, at du har hovedpine hver dag  

Jeg kan godt  forstå, at du ikke synes, at det var en særlig rar kommentar, at få, hm hm hm.

Men det vigtigste er jo, at du er glad og smilende, så kan folk tænke det de vil

Det er rigtig irriterende...

Jeg vil lige prøve at holde øje med det ugen ud.. For at se om det ændre sig.. Ikk fordi jeg tror jeg har stress... Man kan aldrig vide...

Anmeld

14. april 2010

Diana...

Ej hvor træls søde sig altså. 

Har du været til lægen med den hovedpine. 

Håber snart den går væk.

Knus til dig.

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ej hvor træls søde sig altså. 

Har du været til lægen med den hovedpine. 

Håber snart den går væk.

Knus til dig.

Ja møg irriterende...

Nej har ikke været ved lægen.. Mange siger til mig, om det måske kunne være jeg anstrenger mig for meget...

Anmeld

14. april 2010

Muffinmus

Lyder som mig...tog til lægen som med det samme sagde at jeg havde stress og skulle slappe lidt af....jeg var 22 år og gloede bare olmt på ham og sagde, undskyld, menjeg er 22, jeg kan sgu da ikke have stress???

Men jo:-)

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

MariaE skriver:

Lyder som mig...tog til lægen som med det samme sagde at jeg havde stress og skulle slappe lidt af....jeg var 22 år og gloede bare olmt på ham og sagde, undskyld, menjeg er 22, jeg kan sgu da ikke have stress???

Men jo:-)

Øv da også.. Skulle sygemeldes?

Anmeld

14. april 2010

Misjelle

Åh ha det var da irriterende ... Det behøver jo ikke være stress, det kan være rigtig mange ting. Er der ikke noget med at du lige er startet nyt arbejde? ... mange nye indtryk kan sagtens påvirke os sådan.

Håber det snart går over og at det ikke er stress.

Michelle

Anmeld

14. april 2010

MoarLK

Det kan sagtens være som Misjelle skriver, at du er lige startet arbejde igen, så sker der jo rigtig mange ting i løbet af dagen. 

Jeg havde konstant hovedpine i 14 dage, da jeg startede arbejde igen efter barslen.

Men selvfølgelig skal du tage det med ro og se hvordan det udvikler sig.

Håber at du snart har det bedre...

Anmeld

14. april 2010

Muffinmus

Nej, jeg er sjældent sygemeldthvis jeg på nogen måde kan undgå det...Men det var faktisk tanke stress, ikke arbejds stress. Kvinder får ofte tanke stress i forhold til mænd. Så fik af vide jeg skulle koncentrere mig om t tænke hver tanke færdig, i stedet for at tænke sådan her som jeg gjorde:

Ej, er vaskemaskinen i gang eler glemte jeg det og hvor filan blev de der støvler af jeg skal bruge i morgen var det onsdag mor skulle på kursus eller torsdag? for helvede du snorker jens, HOLD KÆFT!!!kors mand, kun 5 timer til jeg skal op på arbejde igen, fuck fuck fuck, soooov dog Maria, gud, har jeg husket at stille alarmen på min mobil? hov, jeg glemte da at svare betine på hendes sms, ej, det er for sent nu, men mon hun gider med i biffen? møg film der går lige nu, så nej, det bliver sgu nok ikke lige til noget...Har vi leverpostej?

SÅDAN tænkte jeg konstant og gør det stadigvæk tit, men prøver at tænke hver tanke og svar færdigt inden jeg hopper over til et nyt emne:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.