det var dog utroligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2010

bette

synes ikke rigtig jeg kan finde noget badetøj...

det skal jo helst ikke være en hel dragt.. hader badedragte.. og de fremhæver sku kun det klamme ved min krop..

kunne godt tænke mig en tankini tror jeg.. og nogle ikke alt for små trusser til..

hvad render i andre rundt i, når i skal i svømmehallen../ sommer halløj udefor..

heidi, som ikke rigtig synes hun vil dele strækmærker mv. med hele verden mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Joan ( Smallie )

Ja du ved selv hvad jeg bruger

Anmeld

12. april 2010

Mie A

I øjeblikket bruger jeg badedragt - men jeg ejer kun sådan en da jeg går til vandarobic.

Jeg leder nemlig selv efter en bikini. Men synes bare at de fleste overdele kræver at babserne sidder perfekt i forvejen - og jeg skal helt sikkert ikke have små tanga trusser. De ville ikke gøre underværeker for min figur

Så jeg er mest bikini pige, trods strækmærker og løst maveskind - men først når jeg finder en jeg kan lide

Hvad er en tankini??

Anmeld

12. april 2010

Muffinmus

eh..vi andre er ikke gravide:-)

Men ellers bare en bikini...Men synes bare at som gravid ligner man en hval i alt når tøjet ryger af og ens blegfede mås ender i offentligt regi.

Hmm, tror ikke der er ander for at gå på jagt og tage det den sidder bedst!:-)

Anmeld

12. april 2010

bette

MariaE skriver:

eh..vi andre er ikke gravide:-)

Men ellers bare en bikini...Men synes bare at som gravid ligner man en hval i alt når tøjet ryger af og ens blegfede mås ender i offentligt regi.

Hmm, tror ikke der er ander for at gå på jagt og tage det den sidder bedst!:-)

nu snakker jeg ikke som gravid, men generelt..

Anmeld

12. april 2010

Muffinmus

bette skriver:

nu snakker jeg ikke som gravid, men generelt..

hmmm, nå jamen så gælder min sætning stadig..jeg ligner stadig en blegfed ¤biiib¤:-)

Jamen faktisk er det totalt skod. For jeg har erfaret at jeg ligner lort at alle trekants bikinier..og hvad købte jeg sidste sommer???? en fucking trekants bikini der gør jeg linger moster Brgnes der er ude og lufte tennissokker en en våd karklud... Seriøst ØV.

Så nu står den vist på indkøn MED bøjle.

Og bukser...bum bum, jamen de store giver mig stor mås, de små giver mig deller i siderne. Så der er ingen win win situation for mig der:-)

Ingen tvivl om at jeg har super svært ved at finde en jeg synes jeg ser bare nogenlunde tilforladelig ud i.

Anmeld

12. april 2010

bette

MariaE skriver:

hmmm, nå jamen så gælder min sætning stadig..jeg ligner stadig en blegfed ¤biiib¤:-)

Jamen faktisk er det totalt skod. For jeg har erfaret at jeg ligner lort at alle trekants bikinier..og hvad købte jeg sidste sommer???? en fucking trekants bikini der gør jeg linger moster Brgnes der er ude og lufte tennissokker en en våd karklud... Seriøst ØV.

Så nu står den vist på indkøn MED bøjle.

Og bukser...bum bum, jamen de store giver mig stor mås, de små giver mig deller i siderne. Så der er ingen win win situation for mig der:-)

Ingen tvivl om at jeg har super svært ved at finde en jeg synes jeg ser bare nogenlunde tilforladelig ud i.

haha som du dog kan skrive det kvindemenneske..

men oj kan godt følge dig..

synes det er lidt skræmmende at jeg har det på den måde i en alder af snart 23 år..

Anmeld

12. april 2010

ivfmarie

Jeg har aldrig været tilpas med bikini - men jeg tror sgu det skal være i år! Jeg skal bare liiige finde noget der kan løfte et lang og træt E babs, støtte en slatten hængemave, og skjule en lækker ridebuks på inderlårene...

Anmeld

13. april 2010

Hyner

Nudist -siger jeg bare.... Ej det er gas...

Jeg har heller ikke fundet noget som sidder bare nogenlunde på min brugte maddikehvide halvfede krop. Men jeg ville ønske jeg kunne finde en bikini som ville gøre mine patter større og min røv/lår/mave/strækmærker mindre 

Det ku være nice...

Anmeld

13. april 2010

ka li ja

jeg er ikke til bar mave, men er helst heller ikke til badedragt, så jeg har et sæt, men trusser, og en top, der går ned til trussekanten, med halternek, og lidt løft til patterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.