Et af de underlige spørsgmål:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2010

BJL2010

Nu kommer der nok et lidt undeligt (og dumt) spørgsmål fra en uerfaren Men sidder og overvejer barnevogn og lift osv...Kan man godt blande mærkerne? Fx en Odder barnevogn og en Emmaljunga lift? Eller er man så bare totaaaal fra den og uden erfaring indenfor forældreverdenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Louis P skriver:

Nu kommer der nok et lidt undeligt (og dumt) spørgsmål fra en uerfaren Men sidder og overvejer barnevogn og lift osv...Kan man godt blande mærkerne? Fx en Odder barnevogn og en Emmaljunga lift? Eller er man så bare totaaaal fra den og uden erfaring indenfor forældreverdenen?

Man kan godt blande, og f.eks. købe en odder barneogn med en Emmaljunga lift, men hvorfor ikke købe en lift der passer til barnevognen?! Betrækket indvendigt i barnevognen og liften vil heller ikke være ens, såfremt man vælger at blande.

Anmeld

12. april 2010

BJL2010

Det var lige præcis farve-rod jeg tænkte lidt på...og det skal man selvfølgelig lige overveje... Det er fordi jeg et øjeblik blev nærig og tænkte at jeg ville købe en brugt lift, he he.

Anmeld

13. april 2010

Anja

Selvfølgelig kan man blande, men det er ikke alle mærker der passer sammen.

Altså nogle lifte er højere i siden end andre og derfor kan de ikke stå i barnevognen fordi man ikke kan lukke forlædderet.

Hvis du vil mixe kan jeg i al fald anbefale dig at prøve det i butikken først eller tjekke målene.

Anmeld

13. april 2010

BJL2010

Hej Anja,

Det var sørme en god overvejelse du kom med der, i forhold til højden på liften! Jeg har kun tænkt i bredde og længde!

KH Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.