Julie's Vej til verden den 10. april 2010 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

CamillaSoefelt

Tillykke med hende, hvor er hun bare skøn..;0)

Og sikke en dejlig hurtig fødsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mathilde

Stort tillykke med den lille smukke pige

Anmeld

12. april 2010

Betina&Mathias

Stort tillykke med den skønne lille pige

Anmeld

12. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort TILLYKKE med din prinsesse  

Anmeld

13. april 2010

ønskebørn74

Lone H. skriver:

Det hele starter Fredag kl 15, hvor jeg opdager at jeg har noget underlig slim men blod i trusserne , og så ringede jeg til FG for at hører om det var tegnblødning, hvilket hun sagde at det var, men hun mente ikk min fødsel ville gå igang inden tirsdag ( 13.april) fordi jeg ikk havde plukkeveer eller veer der

men kl 20 kommer der pludselig sådan en underlig smerte i min bækkenet og omme på maven, Vælger så at ringe til min svigermor, som så kan hører det er veer, og hun fortæller mig at jeg skal tage tid på dem, der er så 8 min imellem, så sagde at ejg li skulle ligge mig til at hvile for hvis jeg gik i fødsel ville det være godt at jeg havde sovet lidt

kl 21.10 ca går jeg på toilettet, og så er der bare mega meget slim og blod, og så kommer veerne rullende ind over mig, ringer så til FG og de vil jo heldigvis have mig ind med det samme, ringer så tilbage til min svigermor og hun kommer og henter mig ( hun er ved mig omkring kl 22) , imens vi kører derind for jeg så fat på kæresten som er på arbejde og fortalt at han nok skal på FG om noget tid, men vi skulle nok kontakte ham når vi havde snakket med en JM

kl 22.30-22.45 Bliver jeg undersøgt og er 2 cm åbnet, får så kørt en CTG ( strimmel ) men hun må opgiv efter 30 min fordi hun var for aktiv

kl 23.30-00.15 bliver jeg sendt ud at gå for at få hende til at slappe af, kommer tilbage og for kørt CTG igen, pludselig må JM afsted til Fødsel.

kl ca 01 Skal jeg på toilet helt vildt, og må ringe efter JM, det så en ny JM fordi den anden er optaget, pga fødsel, hun tager CTG'en af og går igen. ringer efter bo da de kommer meget mere hyppigt.

kl 02.45 kommer der først en JM igen og der lå jeg og havde mange veer i streg, beder efter smertestillende og mens hun står og forklarer hva der er af muligheder, får jeg pressetrang og siger det til hende, når ikk og få noget smertestillende for jeg er åbnet 10 cm og hovedet er synligt.

kl 02.50 går/sprang vandet, det er heldigvis klart 

Ligger så fra 02.50-03.30 med presseveer hvor jeg ikk må presse

03.30 må jeg presse lidt

03.40 må jeg presse under hver ve, får ilt mellem veerne

03.55 bliver Julie født og hun skriger med det samme, og bliver lagt op til mig, hvor hun næsten begynder at sutte med det samme

hurtig og nem fødsel

Hvor er hun dog bare perfekt!!! Tillykke og tak for en dejlig beretning!!! KÆMPE KNUS OG KRAMMER LENE

Anmeld

13. april 2010

mullesmith2

Åh får helt tårer i øjnene, hvor er det dejligt tillykke med hende.  Hilsen Mullesmith 6+1

Anmeld

13. april 2010

otlitrom

TILLYKKE med hende!

Anmeld

13. april 2010

Moar5

Tillykke med den lille

Flot fødselsforløb!

Mvh MOar5

Anmeld

13. april 2010

Simplyred

Tillykke med dit lille vidunder   Dejligt med en god fødsel...-og hold da op, hvor er hun bare nuttet)

Anmeld

13. april 2010

mek-83

Mange gange tillykke med jeres fine lille pige

Dejlig fødselsberetning, håber man selv er lige så heldig om ikke så længe

Maria 36+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.