sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2010

line melias mor

hej alle sammen. er lidt nysgerrig omkring hvor meget jeres børn bruger sut eller om de overhoved nogensinde har brugt sut?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

forår

line melias mor skriver:

hej alle sammen. er lidt nysgerrig omkring hvor meget jeres børn bruger sut eller om de overhoved nogensinde har brugt sut?

Jeg har forsøgt MANGE gange, men min datter vil ikke have den, så ingen sut her. Hun er knap 5 mdr

Anmeld

12. april 2010

Lone Jakobsen

jeg har haft 2 børn der ikke vil ha sut, og 2 der gerne ville Rasmus får dog kun hans når han skal sove, eller når vi kører bil. min den store fik den også som trøst, så hun var meget glad for hendes.... det vil jeg ikke ha at Rasmus skal være

Anmeld

12. april 2010

BinaMor

min ville ikke. så hun brugte babsen indtil 19 måneder gammel.

Anmeld

12. april 2010

line melias mor

ej hvor vildt. Melia bruger kun sin sut når hun skal sove hun er 4 måneder men har ladet mig fortælle det ændres når hun bliver større. syntes da det er sejt hun ikke bruger sut. er hun stadig nem at få til at sove om aftenen og middagen så. tror slet ikke jeg kunne undvære sutten til hende i de perioder men okay hvis hun aldrig har prøvet andet mangler hun den jo heller ikke

Anmeld

12. april 2010

forår

line melias mor skriver:

ej hvor vildt. Melia bruger kun sin sut når hun skal sove hun er 4 måneder men har ladet mig fortælle det ændres når hun bliver større. syntes da det er sejt hun ikke bruger sut. er hun stadig nem at få til at sove om aftenen og middagen så. tror slet ikke jeg kunne undvære sutten til hende i de perioder men okay hvis hun aldrig har prøvet andet mangler hun den jo heller ikke

Min datter kender jo ikke til at sove med sutten, da hun ik vil ha den. Så jeg ved heller ikke om det er sværer at få hende til at sove, da jeg heller ikke ved hvordan det ville være hvis hun brugte sutten

Men det tager alt fra 30sek til 1/2 time at få hende til at sove om aftene nu. Og hun ligger bare og sludre og sutter på finger/dyne/bamse...meget hyggeligt

Anmeld

12. april 2010

line melias mor

ej det er da helt vildt sejt bliver sjovt at se om hun pludselig får interesse for den når hun kommer i vuggestuen/dagplejen og ser de andre børn med en

Anmeld

12. april 2010

christina2412

Philip bruger kun sin sut når han skal sove, han er ikke elle vild med den, og var ca 6 uger før han begyndte, at bruge den. han er nu 4 1/2 mdr

Anmeld

12. april 2010

Pige2009

Laura er knap 6 mdr. og hun vil kun have sutten, hvis hun er træt eller, hvis vi kører i bil. Så længe hun er beskæftiget med et eller andet, så gider hun den ikke.

K.h. Linda

Anmeld

12. april 2010

mortil(nichlasogmathias)

hej smukke.

sjovt at finde dig herinde..

nichlas har aldrig brugt sut og bruger stadigvæk ikke og er nu 2år..

mathias bruger sut når han skal sove..men tror da han kommer til at bruge den mere senere.. det er en rigtig god trøst..

kram karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.