blærebetændelse igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2010

lululupo

Øvvvv var hos lægen idag, og blærebetændelsen fra forrige uge var ikk gået væk, og eftersom den sidste resulterede i en indlæggelse da jeg ikk kunne tåle , skal jeg nu prøve en anden kur.... Ahhh håber det virker, har ondt i maven og dårlig samvittighed over for prinsessen med alle de piller....... Har købt tranebærsaft.... Andre gode råd???

Christina uge 32

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

otlitrom

lululupo skriver:

Øvvvv var hos lægen idag, og blærebetændelsen fra forrige uge var ikk gået væk, og eftersom den sidste resulterede i en indlæggelse da jeg ikk kunne tåle , skal jeg nu prøve en anden kur.... Ahhh håber det virker, har ondt i maven og dårlig samvittighed over for prinsessen med alle de piller....... Har købt tranebærsaft.... Andre gode råd???

Christina uge 32

Masser af vand, og evt. appelsinjuice. Det er godt at få skyllet blæren igennem, og syren i juicen kan hjælpe med at rense...

Tranebær har du fået fat i, kan jeg se

God bedring med det!

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

tranebærsaft god ide, men hvis du køber tabletterne skal du drikke fire liter vand om dagen før det har nogen som helst virkning...

Men som der er blevet skrevet, drik en MASSE vand så blæren bliver skyllet igennem.. 

Ved ikk om du kan huske det, men jeg døjer jo selv med det og har lige fået forebyggende, da betændelsen er gået væk - i indlægssedlen står der: "bør ikke anvendes af gravide..... Bør ikke anvendes hvis du har eller har haft nedsat nyrfunktion... " øhh, fedt! for jeg har nedsat nyrefunktion og er gravid... 

kan kun følge dig i din dårlige samvittighed, jeg tænker OFTE på hvordan det mon påvirker lillepigen derinde med alt den medicin.. øv!

men en til dig, og det skal nk gå

Anmeld

12. april 2010

lululupo

kitty skriver:

Masser af vand, og evt. appelsinjuice. Det er godt at få skyllet blæren igennem, og syren i juicen kan hjælpe med at rense...

Tranebær har du fået fat i, kan jeg se

God bedring med det!

uhhh tak for rådet....prøv er med juicen også!!!

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

lululupo skriver:

uhhh tak for rådet....prøv er med juicen også!!!

Ja, gør det.. Det smager jo godt, og skader ikke! Skål

Anmeld

12. april 2010

lululupo

BlyViol skriver:

tranebærsaft god ide, men hvis du køber tabletterne skal du drikke fire liter vand om dagen før det har nogen som helst virkning...

Men som der er blevet skrevet, drik en MASSE vand så blæren bliver skyllet igennem.. 

Ved ikk om du kan huske det, men jeg døjer jo selv med det og har lige fået forebyggende, da betændelsen er gået væk - i indlægssedlen står der: "bør ikke anvendes af gravide..... Bør ikke anvendes hvis du har eller har haft nedsat nyrfunktion... " øhh, fedt! for jeg har nedsat nyrefunktion og er gravid... 

kan kun følge dig i din dårlige samvittighed, jeg tænker OFTE på hvordan det mon påvirker lillepigen derinde med alt den medicin.. øv!

men en til dig, og det skal nk gå

Uhhh jo kunne godt huske du er mærket også, øv..... Men knap så fantastisk med de forebyggende, kan altså ikke forstå hvorfor de skal skrive på pakkerne, man bliver jo nervøs... Lægen min forsikrede mig også om at det var ok at spise dem jeg får nu, selvom der står andet i pakken, FORVIRRET.... Men de ved vel hvad de taler om...

Uhhh er da ked af det med nedsat nyrefunktion.....

Tak for 

Sender da lige et tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.