update på påskeæggene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2010

lotte32

Var igen idag i Skive for at få scannet æg, men de 7 æggebasser var, trods to ekstra dage på sprøjten, stadig ikke store nok, den største var kun 13 mm,  så jeg skal have gonal-F 4 dage mere og så en ny scanning på fredag.. ikke lige den besked jeg havde håbet at gå hjem med...

knus fra en lidt skuffet Lotte....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

otlitrom

Var igen idag i Skive for at få scannet æg, men de 7 æggebasser var, trods to ekstra dage på sprøjten, stadig ikke store nok, den største var kun 13 mm,  så jeg skal have gonal-F 4 dage mere og så en ny scanning på fredag.. ikke lige den besked jeg havde håbet at gå hjem med...

Øv, det var trist!     Men er der ikke håb endnu, siden du får 4 dage mere med Gonal-F? Det håber jeg!

Jeg håber scanningen på fredag viser at der er 7 store, lidt sene, påskeæg klar, og at et af dem giver et lille mirakel!!

Kram

Anmeld

12. april 2010

VNB

lotte31 skriver:

åh det er jeg ked af at høre!  kan godt forstå du er lidt trist og skuffet.... øv altså!

Men de skal NOK vokse, håber ihvertfald at du kan gå hjem med bedre nyheder om 4 dage

Knus Vinni.

Anmeld

12. april 2010

FruEllingsen

Øv det var træls at høre at de ikke var store nok.. kan godt forstå du er skuffet...

Krydser alt hvad jeg kan for at de er store nok når du skal der ind på fredag

Anmeld

12. april 2010

lotte32

tak for jeres søde svar og krydsede fingre

det der nok har slået mig lidt ud var at det i sidste omgang gik lige efter bogen, mens der denne gang har været en del problemer og forhindringer, også er jeg bare ikke særlig gode venner med sprøjterne  så udsigten til 4 dage mere, fik mig lige lidt ud af kurs...øvøv

men holder modet oppe og humøret på et tåleligt niveau, og håber på fine æg på fredag

fortsat god solskins-forårsdag til jer alle

Anmeld

12. april 2010

Sofiedk

Hvor er det bare super irriterende når tingene ikke går efter bogen. Man har jo allerede sat sit hoved op efter hvornår det skal ske og hvor store de "burde" være og når man så bare går hjem med en besked om ENDNU LÆNGERE ventetid kan det bare slå en fuldstændig ud.

Jeg står jo i præcis samme situation. Var til scanning i fredags og der var mine æg bare knap nok begyndt at vokse ordenligt igen - havde satset på iui onsdag ca. Så var det tilbage på sprøjten og så endnu mere ventetid, så nu håber jeg godt nok at de er vokset til imorgen, men det skulle da ikke undre mig hvis jeg skal vente endnu længere tid.

Mine andre behandlinger har også været i perfekt tid og denne her den vil altså åbenbart bare trække ud - Tænker på dig

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

lotte31 skriver:

EJ HVOR TRÆLST!!! HÅBER DET BLIVER GODT VED NÆSTE SCANNING!!!

KNUS LENE

Anmeld

12. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Hvor er det bare super irriterende når tingene ikke går efter bogen. Man har jo allerede sat sit hoved op efter hvornår det skal ske og hvor store de "burde" være og når man så bare går hjem med en besked om ENDNU LÆNGERE ventetid kan det bare slå en fuldstændig ud.

Jeg står jo i præcis samme situation. Var til scanning i fredags og der var mine æg bare knap nok begyndt at vokse ordenligt igen - havde satset på iui onsdag ca. Så var det tilbage på sprøjten og så endnu mere ventetid, så nu håber jeg godt nok at de er vokset til imorgen, men det skulle da ikke undre mig hvis jeg skal vente endnu længere tid.

Mine andre behandlinger har også været i perfekt tid og denne her den vil altså åbenbart bare trække ud - Tænker på dig

NÅR MAN ER SYG ER KROPPEN IKKE SÅ HURTIG... BÅDE IMENS OG LIGE EFTER... JEG HAR PRØVET DET ENGANG... VORES KROP ER GOD TIL AT PASSE PÅ SIG SELV...

JEG HÅBER DER ER SKET NOGET NÅR I KOMMER DERIND IMORGEN...

KNUS LENE

Anmeld

12. april 2010

benthe :-)

søde jeg alt godt til på fredag
benthe

Anmeld

12. april 2010

benthe :-)

søde jeg alt godt til på fredag
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.