BH, VS og sådan hvad der ellers sker her :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2010

..

Hej.

Ja, nu er min barsel snart forbi, på torsdag for at være helt nøjagtig. Det har været helt fantastisk at være hjemme og jeg har nydt at kunne være en masse for Smilla og Mikas. Jeg er ikke helt begejstret for at skulle begynde igen, fordi jeg ikke har mulighed for at gå ned på 30 timer. Kan ikke se hvordan jeg med vekslende arbejdstider på fuld tid kan have tiden til at være der for mine børn og sørge for det ikke bliver lange dage i institution.

Mikas begyndte i vs i tirsdags. Det er gået ok men det er sindsygt hårdt for ham fordi han jo klart foretrækker at være hos mor, far eller mormor (faktisk kan ingen andre holde ham..) Idag har han for første gang været glad og har siddet og leget derovre så det er gode tegn. Hans vs har indtil nu været fantastiske, idag har der været sygdom iblandt personalet men alligevel har der været en inde sammen med ham så de kun har været de 2 hele formiddagen. Han er næsten ved at kunne kravle, han har i weekenden lært at komme op og sidde selv når han har møffet rundt på maven. Det går bare stærkt nu..

Smilla er begyndt i bh idag. Hun stoppede hos sin dp i fredags og det var lidt hårdt for hende, på vej hjem sagde hun "Nu stopper I, jeg gider ikke snakke om det, vi kan snakke om MacKenzie" og så var der ligesom ikke noget at misforstå. Tror hun har brugt weekenden til at tænke lidt over tingene for i morges sagde hun "I dag skal jeg i børnehave, det skal jeg hver dag nu og så skal jeg ikke ned til Helle mere, det er slut dut!". Da vi kom derover kravlede hun med det samme op til en anden pige der sad og tegnede og begyndte at tegne sammen med hende. Hun har hygget sig, været rundt og se den STORE legeplads de har men foretrak at lege der hvor vs børnene leger, hvor der er en lille rutchebane, en sandkasse, småt og hyggeligt. Hun fandt ret hurtigt ud af at hun kunne gå hen og vinke til Mikas inde på hans stue, det blev han ret ked af men hun syntes vist det var dejligt at se ham. I morgen tager jeg afsted en times tid så hun prøver selv og det har vi allerede aftalt, lige som vi aftalte idag at jeg skulle blive hele dagen. Hun er helt renlig nu og har været det siden vi valgte at tage bleen af hende, hun er mega stolt af at hun har undertøj på og har ialt på de snart 3 uger haft 3 uheld..Så måske det ikke var en så dårlig ide alligevel og måske vi ikke pressede hende

Det var en masse ævl og bævl herfra og så lige lidt nye billeder:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Hyner

Skønne billeder...

Ej så skrev den ikke det sidste...

Hmm prøver igen...

Sidder lidt med en klump i halsen, (gravihormon) nok mest fordi du har været hjemme så længe og ikke mindst har nydt hvert et sekundt.

Det er jo en omvældtning både for dig og ungerne, og ja det bliver lange dage og det bliver hårdt for alle parter...

Men det klare i jo også ligesåvel som alle vi andre...

Henriette

Anmeld

12. april 2010

Muffinmus

Jamen det lyder da som en god update på hvad der lige sker:-)

Hun har da forstået det med BH må man sige...tror vores søn er liiiidt langsommere  der når vi kommer dertil:-)

Godt med start i vs, men det er aldid bare lidt gårdt for alle synes jeg, at give slip på dem og overgive ansvaret til andre mennesker man ikke kender.

Anmeld

14. april 2010

..

og op

Anmeld

15. april 2010

linemus

Sikke nogle dejlige billeder af et par skønne unger

Anmeld

17. april 2010

Tynen

Dejlige billeder!
Det skal nok komme til at gå med de 2!

Men fårk - Jeg sidder med en klump i halsen...
Det er jo mig lige om lidt (Eller.. Næsten i hvert fald     )

Jeg nyder virkelig at gå hjemme og have så meget tid med dem - Tænk, at jeg aldrig skal på barsel mere
Snart kalder den virkelige verden - Pis!

Lidt et sidespring - Det satte bare lige lidt tanker i gang hos mig.

Skønne unger du har dig
Det ser ud til at de bare hygger sig for vildt på det første billede af dem.

Anmeld

17. april 2010

Astrid P

Lækre billeder, Rikke... Glæder mig til Smilla og Smilla skal lege sammen!

KH Astrid

Anmeld

18. april 2010

..

Det er også alt alt for vildt at den virkelige verden allerede er tilbage på torsdag - syntes det er gået alt for stærkt og er slet ikke klar..

Ville sådan ønske jeg kunne få lov at komme ned på 30 timer om ugen så der var mere tid. Tænk at jeg nu skal til at møde kl 9 - 17.30/19.00 2 gange om ugen..

Og ja, de hygger sig mega meget på det første billede, generelt nyder de hinanden selskab rigtigt meget

Astrid, tror sagtens de kan finde ud af det sammen de to smilla-smuk piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.