Hegn til dørerne? pga. hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Mille83

Hej

Nogle af jer tøser der ved hvor man kan købe et hegn til dørerne forholdsvis billigt, vi skal helst have så vi kan lukke hunden inde i et rum, og baby kan lege alene på gulvet?

Håber der er nogle der vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

BinaMor

Mille83 skriver:

Hej

Nogle af jer tøser der ved hvor man kan købe et hegn til dørerne forholdsvis billigt, vi skal helst have så vi kan lukke hunden inde i et rum, og baby kan lege alene på gulvet?

kan de ikke lære at lege sammen alene tror du? vi har aldrig haft hegn oppe. hun er en schæfer/labrador ung hund

Anmeld

12. april 2010

Mariekjellerup

I baby sam kan du.

men tror også du kan i alm byggeforetninger hvis det er

Anmeld

12. april 2010

Betteisen

Hejsa...

Spørger ligesom gabriellas mor om det er nødvendigt?

Vi har haft 2 hunde her mens min datter var spæd og i kravle alderen. Det har fungeret upåklageligt, dog under opsyn. De skal jo helst lære at omgås hinanden. De har i hvert fald haft meget glæde af hinanden.

Hilsen

Louise

Anmeld

12. april 2010

Mille83

Højst sandsynlig, men jeg vil gerne vi kan lukke den ude i gangen, så den ikke altid er i samme rum, derfor jeg ville høre om der er nogle der ved hvor vi kan få sådan et hegn henne?

Anmeld

12. april 2010

smokin

Mille83 skriver:

Hej

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50113599

Anmeld

12. april 2010

Mille83

anistu skriver:

Hejsa...

Spørger ligesom gabriellas mor om det er nødvendigt?

Vi har haft 2 hunde her mens min datter var spæd og i kravle alderen. Det har fungeret upåklageligt, dog under opsyn. De skal jo helst lære at omgås hinanden. De har i hvert fald haft meget glæde af hinanden.

Hilsen

Louise

Så svarer jeg for mig selv, JA jeg syntes det er nødvendigt...

Jeg kender ikke hunden ret godt, det er min kærestes hund som er flyttet med, og før jeg stoler på den 100000  % vil jeg gerne have et hegn op

Så ikke flere spørgsmål om det er nødvendigt, vil bare gerne vide om der er nogle der ved hvor jeg kan få dem

Anmeld

12. april 2010

Mille83

Zette skriver:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50113599

Tusind tak Zette  Lige det jeg manglede....

Anmeld

12. april 2010

smokin

Mille83 skriver:

Tusind tak Zette  Lige det jeg manglede....

De virker. Vi har dog købt dem i bauhaus til 599 men jeg er ret sikker på at dem i IKEA holder vovserne ude også. Jeg vil lige sige til det de andre skriver; nogle hunde kan ikke dy sig og må bare ind på værelset og lege med babyting og så er det altså rigtig rart at kunne afskærme.

Ligeledes gider jeg ikke alle de hundehår på hendes legetæppe bamser og ting, så derfor vil jeg have en låge ligemeget hvad

Jeg ville vælge den brune hvis jeg var dig, jeg har været ude og hive i dem i sidste uge (og så var lortet udsolgt ) og den brune virker klart mest stabil.

KH
Zette

Anmeld

12. april 2010

Mille83

Zette skriver:

De virker. Vi har dog købt dem i bauhaus til 599 men jeg er ret sikker på at dem i IKEA holder vovserne ude også. Jeg vil lige sige til det de andre skriver; nogle hunde kan ikke dy sig og må bare ind på værelset og lege med babyting og så er det altså rigtig rart at kunne afskærme.

Ligeledes gider jeg ikke alle de hundehår på hendes legetæppe bamser og ting, så derfor vil jeg have en låge ligemeget hvad

Jeg ville vælge den brune hvis jeg var dig, jeg har været ude og hive i dem i sidste uge (og så var lortet udsolgt ) og den brune virker klart mest stabil.

KH
Zette

Okay tak, ved og rode lidt rund på ikeas hjemmeside fandt jeg denne, den kan sættes fast uden og lave hul i dørkarmen, så det er vel smattere så kan man også flytte den uden problemer, ved ikke om det er den du mener med brun?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10113600

57 dage tilbage, så er vi tæt, jeg har 39 dage tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.