Hej alle nybagte mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Lykkevils

Vi er fire kandidatstuderende fra RUC som læser kommunikation, og søger mødre til et interview. Vi skriver i øjeblikket et projekt som handler om Sundhedsstyrelsens kommunikation om vaccination til gravide under Influenza A(H1N1) pandemien i 2009. Vi søger derfor mødre der har født i starten af 2010, og som har været i 2. og 3. trimester da debatten om vaccinen stod på. Interviewet vil tage en times tid og i vil naturligvis være anonyme hvis i ønsker det. Interviewet vil komme til at foregå i københavnsområdet, og vi er meget fleksible, så hvis det passer dig bedst at holde det hjemme er det rigtig fint.  

Vi håber rigtig meget at i er interesserede i at være med, og glæder os til at høre fra jer. I skal endelig kontakte os hvis i har nogle spørgsmål J

Venlig hilsen Maria, Carsten, Thorbjørn og Lykke

Kontakt: lva@ruc.dk, Tlf. 51 23 87 99    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Bayze

Jeg havde gerne givet mit besyv med, hvis ikke det var for den geografiske afstand. Men vil bare sige at jeg synes det er super at I har valgt at sætte fokus på emnet, der er da så ABSOLUT potentiale for forbedret kommunikation fra Sundhedsstyrelsens side, skulle der blive en anden god gang. Kommunikationen til gravide vedr. vaccinen klarede de da nærmest katastrofalt, jeg var selv fuldstændig på herrens mark.....

Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.