Anbefaling af zoneterapeut til igangsættelse af fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.526 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Bayze

Så har jeg termin i dag!

...og er selvfølgelig dødutålmodig

Jeg har hørt at nogen har haft gode erfaringer med igangsættelse af fødsel ved hjælp af zoneterapi. Og så tænker jeg at det kan da ikke skade...

Så er der nogen der kan anbefale en god zoneterapeut til formålet i Århus-området?

...og også lidt vestøv denne vej til mig, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

MariaJ

Sender lige en ordentlig spand med vestøv til dig.... Håber det virker snart .

Maria 38+6 (og utålmodig)

Anmeld

12. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Sender lige en ordentlig spand med vestøv til dig.... Håber det virker snart .

Maria 38+6 (og utålmodig)

TAK!! Ja og lige over søde

Anmeld

12. april 2010

MariaJ

Bayze skriver:

TAK!! Ja og lige over søde

Ih, tak

Anmeld

12. april 2010

otlitrom

Har ingen anelse... Men en sending ve-støv får du med på vejen!

********************** ve-støv*********************

Anmeld

12. april 2010

Bayze

kitty skriver:

Har ingen anelse... Men en sending ve-støv får du med på vejen!

********************** ve-støv*********************

Hvem ved - måske det virker bedre end zoneterapi, så det tager jeg imod med kyshånd - tak skal du have

Anmeld

12. april 2010

Mette.

Jeg ved ikke om hun også laver zoneterapi, men hvertfald massage, akupunktur etc.. Jeg har ikke selv været der, men fik afvide af en bekendt at hendes datter gik i fødsel om aftenen efter behandling, fordi hun kunne "nogle tricks" til at sætte fødslen i gang

Det er en Ann-Lee Østergaard, som har klinik i Trige.. Har desværre ikke yderligere adresse på hende - men måske en mulighed

.. Og ve-støv til dig Med ønske om at få lidt tilbage - for jeg tror jeg er miindst lige så utålmodig..

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Mette. skriver:

Jeg ved ikke om hun også laver zoneterapi, men hvertfald massage, akupunktur etc.. Jeg har ikke selv været der, men fik afvide af en bekendt at hendes datter gik i fødsel om aftenen efter behandling, fordi hun kunne "nogle tricks" til at sætte fødslen i gang

Det er en Ann-Lee Østergaard, som har klinik i Trige.. Har desværre ikke yderligere adresse på hende - men måske en mulighed

.. Og ve-støv til dig Med ønske om at få lidt tilbage - for jeg tror jeg er miindst lige så utålmodig..

Tak skal du have! Jeg har ikke rigtig nogen preference - det kan lige så vel være akupunktur som zoneterapi, har ikke selv nogen erfaring med hverken det ene eller det andet, så det er fint:-) Prøver at google hende...

Tak for vestøv og du får en bunke den anden vej

hvordan er det nu det er med dig - du er gået over termin, eller?

Anmeld

12. april 2010

Mette.

Bayze skriver:

Tak skal du have! Jeg har ikke rigtig nogen preference - det kan lige så vel være akupunktur som zoneterapi, har ikke selv nogen erfaring med hverken det ene eller det andet, så det er fint:-) Prøver at google hende...

Tak for vestøv og du får en bunke den anden vej

hvordan er det nu det er med dig - du er gået over termin, eller?

Det kan være det hjælper med akupunktur eller lignende Jeg har da hørt flere sige det, men om det er det eller bare held er jo ikke godt at vide.. Men bare tanken om man har forsøgt er næsten også nok!

Nej, jeg har termin om 8 dage, så jeg er lidt bagefter dig, men jeg synes nu alligevel godt hun må komme ud af maven nu.. Men, du kender jo nok alt for godt følelsen af man nærmer sig termin ret kraftigt og egentligt godt synes det bare kunne blive lige nu

Jeg krydser fingre for der lige om lidt sker noget af sig selv, så du slet ikke når til akupunktur!

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Mette. skriver:

Det kan være det hjælper med akupunktur eller lignende Jeg har da hørt flere sige det, men om det er det eller bare held er jo ikke godt at vide.. Men bare tanken om man har forsøgt er næsten også nok!

Nej, jeg har termin om 8 dage, så jeg er lidt bagefter dig, men jeg synes nu alligevel godt hun må komme ud af maven nu.. Men, du kender jo nok alt for godt følelsen af man nærmer sig termin ret kraftigt og egentligt godt synes det bare kunne blive lige nu

Jeg krydser fingre for der lige om lidt sker noget af sig selv, så du slet ikke når til akupunktur!

Ja, det er også kun for at true maven til selv at gå i gang at jeg taler om zoneterapi og akupunktur - det var dejligt om det bare skete af sig selv nu:-) Aner heller ikek om det virker, der er jo ingen evidens for det, og det at ogen er gået i fødsel efter en behandling kan jo lige præcis lige så vel være en tilfældighed. Men min tilgang er lidt, at det skader jo ikke og er heller ikke ubehageligt eller vodlsomt dyrt.

Men du kan da sagtens nå at overhale mig indenom, der er heller ikke lang tid til:-) Men det er specielt at nå terminsdagen, synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.