Hvad syndes i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.333 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Karo

Martin og jeg overvejer at åbne en forretning med babyudstyr. Vi har fundet et mærke vi godt kan li, og snakket med ejeren af firmaet og fået lov til at forhandle deres produkter i Danmark. Med hvad syndes i ? Er det noget i kan li, eller tror i ikke det vil falde i danskernes smag ?

Mht. priserne er de ikke voldsomt dyre. En moseskurv med stativ, madres og sengetøj (som ses på billedet) kommer ca. til at koste mellem 1500 - 1800 kr.

Jeg vil sætte stor pris på jeres mening.

Katja
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. april 2010

lion

Jeg vil sige at det faldt i min smag og jeg kunne godt finde på at købe noget af det.

Bare ikk mosekurven, da de små hurtig vokser ud af den. Men fin er den.

Hvor er det en smart ide.

Anmeld

12. april 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Martin og jeg overvejer at åbne en forretning med babyudstyr. Vi har fundet et mærke vi godt kan li, og snakket med ejeren af firmaet og fået lov til at forhandle deres produkter i Danmark. Med hvad syndes i ? Er det noget i kan li, eller tror i ikke det vil falde i danskernes smag ?

Mht. priserne er de ikke voldsomt dyre. En moseskurv med stativ, madres og sengetøj (som ses på billedet) kommer ca. til at koste mellem 1500 - 1800 kr.

Jeg vil sætte stor pris på jeres mening.

Katja

jeg synes det ser lækkert ud!

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Profilbillede for JustAnotherName
Foto
Bianca 24.09-07 Celina 22.05-09

Jeg er helt vild med det !! 

Altså hvis jeg havde pengene til det, så kunne jeg godt spendere en mindre formue på flere af tingene, det er helt sikkert 

Jeg kan godt lide det meget enkle og romatiske look det har...
Og så er nips og baby-pynt til værelset også bare dejligt.

Nu har du sikkert også kun vist et lille udsnit af alle tingene?
Ellers tænker jeg, at der måske mangler lidt pusleborde ....umiddelbart kan jeg kun se det, som bruges som plade henover sengen. Det er også drøn smart. Men måske der bør være både vugger, senge, dyne/pude + betræk og bamser (pynt), pusleborde og ikke mindst (eller måske med tiden) barnevogne (klapvogne), højstole og forskeligt legetøj...Uhh, der er meget!!

Men I vil måske ikke sælge hele udvalget, men i stedet have fokus på nogle bestemte varer, og så have særlig udvalg og kvalitet indenfor det?

Jeg tænker, om planen er at det ender ud med at være en butik, hvor du kan købe ALT til baby (ligesom BabySam og Ønskebørn, f.eks.), så der også skal forhandles sutter, bestik, autostole, hagesmække, tandbørster og tøj, osv....??

Eller om I hellere vil fokusere på nogle enkelte og bestemte varer - f.eks. kun det som ses på fotos til en start ???

Jeg er nysgerrig   Synes da det er et spændende projekt i har i tankerne!

Mvh. Katrine.

Anmeld

12. april 2010

JustAnotherName

Profilbillede for JustAnotherName
Foto
Bianca 24.09-07 Celina 22.05-09

Jeg er dog mest vild med alt det øverste. Ikke så meget det gule nederst.

Mvh. Katrine.

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

Jeg synes også, at det er rigtigt flot!!

Har tidligere selv tænkt på at åbne en netbutik med børneudstyr/-tøj. Dét der stoppede mig og Nicolai var, at der er utroligt mange om buddet, så det skal være noget ekceptionelt, man forhandler.

Jeg skriver ikke dette for at være lyseslukker, men for at hjælpe, så jeg håber ikke, at det irriterer

(Så lige, hvad du havde skrevet... Er der ikke andre der forhandler dette i DK? For så er det jo bare fedt!)

Anmeld

12. april 2010

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Jeg synes det er en spændende ide, og hvis det er noget I gerne vil, synes jeg helt klart I skal gå videre med den.

Jeg ville personligt vælge at kaste mig over de lidt kedelige ting nu, hvis jeg var jer - forretningsplan, budget, markedsføring etc. og få lidt rådgivning, så I er klar.

Med den rigtige markedsføring tror jeg sagtens at det kan sælge i DK, især fordi det umiddelbart ser ud til at skille sig ud fra de ting der kan købes i kæderne, fx BabySam og Ønskebørn, og individualitet er en ret stor trend i øjeblikket. Det skal ikke være det samme som alle andre har...

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld

12. april 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Jeg er helt vild med det !! 

Altså hvis jeg havde pengene til det, så kunne jeg godt spendere en mindre formue på flere af tingene, det er helt sikkert 

Jeg kan godt lide det meget enkle og romatiske look det har...
Og så er nips og baby-pynt til værelset også bare dejligt.

Nu har du sikkert også kun vist et lille udsnit af alle tingene?
Ellers tænker jeg, at der måske mangler lidt pusleborde ....umiddelbart kan jeg kun se det, som bruges som plade henover sengen. Det er også drøn smart. Men måske der bør være både vugger, senge, dyne/pude + betræk og bamser (pynt), pusleborde og ikke mindst (eller måske med tiden) barnevogne (klapvogne), højstole og forskeligt legetøj...Uhh, der er meget!!

Men I vil måske ikke sælge hele udvalget, men i stedet have fokus på nogle bestemte varer, og så have særlig udvalg og kvalitet indenfor det?

Jeg tænker, om planen er at det ender ud med at være en butik, hvor du kan købe ALT til baby (ligesom BabySam og Ønskebørn, f.eks.), så der også skal forhandles sutter, bestik, autostole, hagesmække, tandbørster og tøj, osv....??

Eller om I hellere vil fokusere på nogle enkelte og bestemte varer - f.eks. kun det som ses på fotos til en start ???

Jeg er nysgerrig   Synes da det er et spændende projekt i har i tankerne!

Vores plan er at vi vil starte med at lave en netforetning med tingene på. Hvis det bliver et hit, er vores plan så at åbne en rigtig forretning. Det er kun et udsnit jeg har sat ind. Pt. venter vi på et katalog med alle deres varer, samt indkøbs priser på alle tingene. Nogle af tingene vil vi have liggende på lager så leveringstiden bliver så lille som mulig og de store ting som tremmesenge, pusleborde og skabe vil der så værer en leveringstid på omkring 14 dage.

Anmeld

12. april 2010

Karo

Skouboe skriver:

Jeg synes det er en spændende ide, og hvis det er noget I gerne vil, synes jeg helt klart I skal gå videre med den.

Jeg ville personligt vælge at kaste mig over de lidt kedelige ting nu, hvis jeg var jer - forretningsplan, budget, markedsføring etc. og få lidt rådgivning, så I er klar.

Med den rigtige markedsføring tror jeg sagtens at det kan sælge i DK, især fordi det umiddelbart ser ud til at skille sig ud fra de ting der kan købes i kæderne, fx BabySam og Ønskebørn, og individualitet er en ret stor trend i øjeblikket. Det skal ikke være det samme som alle andre har...

Hele Martins famillie er selvstændige, og forrige år åbnede mine svigerforældre en benetton forretning i Svendborg. Så svigefar (som er revisor) har styr på alle de kedelige ting for os, og han mener at det ser realistisk ud.

En af grundene til vi er faldet for det er nettop at det er lidt andeledes. Det tætteste jeg kan komme på noget der ligner er Kaloo, men her er priserne bare meget dyrer.

Anmeld

12. april 2010

Karo

Ranarupta skriver:

Jeg synes også, at det er rigtigt flot!!

Har tidligere selv tænkt på at åbne en netbutik med børneudstyr/-tøj. Dét der stoppede mig og Nicolai var, at der er utroligt mange om buddet, så det skal være noget ekceptionelt, man forhandler.

Jeg skriver ikke dette for at være lyseslukker, men for at hjælpe, så jeg håber ikke, at det irriterer

(Så lige, hvad du havde skrevet... Er der ikke andre der forhandler dette i DK? For så er det jo bare fedt!)

Der findes ingen forhandlere af dette mærke i Danmark, og en af de ting Martin snakker med ejeren om i øjeblikket, er at vi får forhandlingretten i Danmark, så der ikke kommer flere til med samme varer.

Jeg syndes bestemt ikke det er irrirterende du skriver det. Jeg spørger om jeres mening fordi jeg gerne vil have den, og fordi det er et stort skridt for os at tage. Jeg vil gerne være "sikker" på at vi gør det rigtige, og alle jeres indput (gode eller dårlige) er alle med til at hjælpe på beslutningen.

Så jeg sætter stor pris på din hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.