Kan I styre jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

ivfmarie

I disse grill-tider har jeg simpelthen så svært ved at holde madforbruget på et fornuftigt niveau... Ikke fordi det er specielt usundt det jeg serverer, jeg kommer bare til at lave alt for meget...
Forleden fik vi hjemmelavede burger med hjemmebagte boller (fedtfattige med grahamsmel) og bøffer af magert kød med masser af dejlig salat til, og majskolber. Det er der jo ikke noget galt i - men selvom jeg kun tager lidt af hver ender det jo med at jeg er over-forædt, og så begynder den dårlige samvittighed!

Kender I det?

Marie - der lige nu spiser knækbrød med hytteost og masser af tomat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Honningblomst

Så længe det er sundt, så skal man da have lov til at spise...om så vægttabet går lidt langsommere, men så bliver sommeren altså også lidt hyggeligere.
Jeg var i sommerhus med en flok venner i weekenden og der var jeg altså ikke sund.
Men vægten går ned og når ikke den gør, så spiser jeg satdig som nu, men taber mig bare ikke...
Så lad være med at have det skidt...nyd maden, varmen og livet...
Knus..

Anmeld

2. juni 2008

Mathilde

Ork ja, det kender jeg godt...
Men jeg har det som Eva. Bare det er sundt og der stadig sker lidt med vægten i nedadgående retning:)
Det er meget sundere at tabe sig langsomt og ved at spise, end ved at sulte sig... Jeg har prøvet at halvvejs sulte mig selv. Man taber sig hurtigt, men tager det hele på igen når man begynder at spise. Så vil jeg også foretrække at nyde sommeren og grillvejret, men med lidt omtanke omkring min kost:)

(H) fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.