Hylder over puslekommode.......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Loa

Nu er jeg jo så småt gået i gang med værelset til den lille purk, og første møbel er i hus, nemlig puslekommoden. Min forestilling havde hele tiden været at have en hylde eller to over puslekommeden med plads til ekstra ting, kurve eller lign.

Men er der nogen der har erfaring med det er en dårlig ide? Altså, at de så snart de kan sidde op/rejse sig, begynder at hive tingene ned, eller bør det slet ikke blive relevant?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

MariaJ

Jeg har ingen erfaring med det endnu, men vi har også tænkt os at have hylder over puslepladsen. Jeg kan altså ikke forestille mig at det bliver noget problem. Vi sætter dem jo bare så højt at barnet ikke kan nå dem. Vi har købt to helt enkle, hvide hylder i Ikea, der skal hænge på badeværelset. Der skal jo også lidt til for at et barn får fingrene ind i hyldenm og får fat på ting, hvis den hænger over hovedhøjde.

Maria

Anmeld

12. april 2010

<3

Med hylder lige over kan man også når de ikke gider ligger der mere sætte et lille spejl eller spændende billeder op under hylderne. Kender en der hamstrede gratispostkort og skiftede ud hele tiden

Anmeld

12. april 2010

Loa

Kirle skriver:

Med hylder lige over kan man også når de ikke gider ligger der mere sætte et lille spejl eller spændende billeder op under hylderne. Kender en der hamstrede gratispostkort og skiftede ud hele tiden

Ah god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.