Susan og bamme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

ka li ja

#####    ######

#####    ######

KÆMPE TILLYKKE

Til jer begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Bamme

Tak damer!!!

Det er HELT vildt hvad jeg har fået af lykønskninger, her, der og alle vegne. På sms og opringninger. På Fb er der vel omkring 100 tillykker, det er sgu da for vildt!

Bamme - som pludselig er i tvivl om hun fylder rundt???

Anmeld

12. april 2010

Tut

Bamme skriver:

Tak damer!!!

Det er HELT vildt hvad jeg har fået af lykønskninger, her, der og alle vegne. På sms og opringninger. På Fb er der vel omkring 100 tillykker, det er sgu da for vildt!

Bamme - som pludselig er i tvivl om hun fylder rundt???

Tillykke.

Ja, du fylder da rundt - det var da 20 år, ik?

Anmeld

12. april 2010

Mie A

Hey I to fantasktiske skønne kvinder!!

Så forstår jeg pludseligt at vejret er så godt...

Stort tillykke med fødselsdagen til jer begge.

Anmeld

12. april 2010

birgittemarie

TILLYKKE!!!!!!! Begge skønjomfruer, sikke en dejlig dag, I har givet os andre!

Stor krammer fra Birgitte

Anmeld

12. april 2010

Kaufie

Tillykke Susan og Mette - håber I hver især har haft en dejlig dag - og kan nyde resten af den med sovende unger.....

Anmeld

12. april 2010

ivfmarie

Jamen så er det jo derfor at vejret er så skønt - TO fantastiske skøger med fødselsdag på én gang!!

Tillykke ladies, håber I har haft en super dag!

Anmeld

12. april 2010

Susan1978

For hulan tøser, tusind tak for tillykkerne her også, jeg er som bamme fuldstændig overvældet af alle de hilsner jeg har fået i dag! Jeg runder snart 70 hilsner på fb , tror det er tikket over 50 ind på SMS ja og telefonopkald har der også været lidt af.
Men ja bamme og jeg havde aftalt at hun sørgede for det gode vejr i den ene side af dk også tog jeg den anden og det klarede vi sgu da meget godt, hva mædde.... ? Teløk m os. Jeg har fået den mest grineren gave ud over undertøj, tunika og fiine tegninger. Gavekort til speedbåd certificat :-0
knus fra mig

Anmeld

12. april 2010

Bamme

Susan1978 skriver:

For hulan tøser, tusind tak for tillykkerne her også, jeg er som bamme fuldstændig overvældet af alle de hilsner jeg har fået i dag! Jeg runder snart 70 hilsner på fb , tror det er tikket over 50 ind på SMS ja og telefonopkald har der også været lidt af.
Men ja bamme og jeg havde aftalt at hun sørgede for det gode vejr i den ene side af dk også tog jeg den anden og det klarede vi sgu da meget godt, hva mædde.... ? Teløk m os. Jeg har fået den mest grineren gave ud over undertøj, tunika og fiine tegninger. Gavekort til speedbåd certificat :-0
knus fra mig

Teløk til dig også!

Og ja, den med vejret var super!

Jeg fik bla Hypnotisøren bog, håndklæder, penge, gavekort til bodywellness, jakke, blomster, kæmpe buket roser af manden, og medlemsskab til golf...

Nu er jeg dælme træt. Har kokkereret siden kl. 12 næsten, og vi fik 7 små lækre retter, som vakte STUUUR glæde.

Sidste gang opvask er sat i maskinen, og nu vil jeg hoppe i kassen.

Anmeld

13. april 2010

linemus

Store forsinkede tillykker til jer begge to!!! Det lyder som en dejlig dag, I har haft. Tak for vejret

Fødselsdagsknus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.