hvornår fik i mens agtig følelse efter ÆO ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Spirit

Hejsa.

Jeg er i icsi-beh. og må lige hører jeres erfaringer.

Jeg er i den dejlige situation af jeg i torsdag fik 2 æg ud og i lørdags fik de 2 æg op. 3 og 4 cellet. 

I dag... altså dagen efter æo startede mens-følelsen..... hmmm..... Kan det var Crinonen der allerede driller eller hvad foregår der ?

hilsen karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

VNB

Spirit skriver:

Hejsa.

Jeg er i icsi-beh. og må lige hører jeres erfaringer.

Jeg er i den dejlige situation af jeg i torsdag fik 2 æg ud og i lørdags fik de 2 æg op. 3 og 4 cellet. 

I dag... altså dagen efter æo startede mens-følelsen..... hmmm..... Kan det var Crinonen der allerede driller eller hvad foregår der ?

hilsen karina

jeg havde mens-agtige smerter som begyndte ca 2 dage efter ÆO. Havde også stadig ondt efter ÆU så havde lidt svært ved at skældne...

Men tror det er meget normalt at have. Crinone giver vist mest bi-virkinger i form af brystspænding, kvalme og træthed. Men skal ikke kunne sige om de også kan være med til at give den der mens agtige følelse.

Alt i alt vil jeg mene at det du mærker er normalt efter ÆO

Håber den er der og at du om ca 2 uger får et TILLYKKE i telefonen!

Knus Vinni.

Anmeld

19. april 2010

Muzs

Jeg havde det på samme måde som Vinni. Jeg havde følelsen af mens fra jeg kom hjem efter ÆU, så jeg tror det er helt normalt

Anmeld

19. april 2010

Spirit

Jeg har intet mærket til æu og æu denne gang- og min mens smerte var der kun den dag. og så er det så startet igen lige midt i underlivet som voldsomme stærke smerter. 

Jeg er på 9 rugedag. og skal have taget blodprøv på mandag om 7 dage.

Er meget spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.