Hej der er nok nogen af jer som har læst med på at jeg skulle sættes igang noget tid før pga, at min krop ikke kunne holde til det mere & så fordi at hans hjertelyd ikke var helt som det skulle.. Jeg blev sat igang onsdag morgen, onsdag aften måtte de stoppe de veer der var begyndt at komme fordi at de kom lige efter hinanden 3 af gangen & så med et minuts mellem rum & det kan man ikke holde til i længden & der skete heller ikk noget, torsdag morgen blev jeg sat igang igen, men de måtte stoppe veerne endnu engang fordi at det begynde igen som onsdag aften, torsdag aften blev jeg sat igang igen, så gik jeg i seng med nogen små veer, fredag morgen blev jeg undersøgt & der tog de vandet, så begynde det stille & roligt af sig selv, men fredag omkring midnat, sagde de at de ville stoppe veerne igen fordi at min krop skulle have pause, da veerne var blevet stoppet, begynde bette mand inde i maven & have det træls, så træls at de snakkede om at det ikke var sundt for ham.. Klokken 00.30 lørdag sagde de at jeg skulle have akut kejsersnit, for de viste ikke om han ville kunne over leve natten over til lørdag morgen hvor jeg så atter skulle sættes igang. Så det endte med et akut kejsersnit lørdag den 10-4-10 klokken 00.49. kom han til verden & vejer 3590 & er 51cm lang .. Vi har det alle godt & er atter indlagt endnu, men regner med at vi kommer hjem sidst på ugen..
Hilsen Steffen, Rikke & bette Johannes (: <3
Anmeld