Så kom han endelig til verden (: <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Rikkemor89

Hej der er nok nogen af jer som har læst med på at jeg skulle sættes igang noget tid før pga, at min krop ikke kunne holde til det mere & så fordi at hans hjertelyd ikke var helt som det skulle.. Jeg blev sat igang onsdag morgen, onsdag aften måtte de stoppe de veer der var begyndt at komme fordi at de kom lige efter hinanden 3 af gangen & så med et minuts mellem rum & det kan man ikke holde til i længden & der skete heller ikk noget, torsdag morgen blev jeg sat igang igen, men de måtte stoppe veerne endnu engang fordi at det begynde igen som onsdag aften, torsdag aften blev jeg sat igang igen, så gik jeg i seng med nogen små veer, fredag morgen blev jeg undersøgt & der tog de vandet, så begynde det stille & roligt af sig selv, men fredag omkring midnat, sagde de at de ville stoppe veerne igen fordi at min krop skulle have pause, da veerne var blevet stoppet, begynde bette mand inde i maven & have det træls, så træls at de snakkede om at det ikke var sundt for ham.. Klokken 00.30 lørdag sagde de at jeg skulle have akut kejsersnit, for de viste ikke om han ville kunne over leve natten over til lørdag morgen hvor jeg så atter skulle sættes igang. Så det endte med et akut kejsersnit lørdag den 10-4-10 klokken 00.49. kom han til verden & vejer 3590 & er 51cm lang .. Vi har det alle godt & er atter indlagt endnu, men regner med at vi kommer hjem sidst på ugen..

Hilsen Steffen, Rikke & bette Johannes (: <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Først og fremmest

STORT TILLYKKE MED LILLE JOHANNES

Og sikke en omgang du/I har været igennem inden du endelig kunne holde ham i armene Håber du får hvilet bare lidt her i dagene efter fødslen.

Kh

Rosa

Anmeld

11. april 2010

Laulund87

ThulinJust skriver:

Hej der er nok nogen af jer som har læst med på at jeg skulle sættes igang noget tid før pga, at min krop ikke kunne holde til det mere & så fordi at hans hjertelyd ikke var helt som det skulle.. Jeg blev sat igang onsdag morgen, onsdag aften måtte de stoppe de veer der var begyndt at komme fordi at de kom lige efter hinanden 3 af gangen & så med et minuts mellem rum & det kan man ikke holde til i længden & der skete heller ikk noget, torsdag morgen blev jeg sat igang igen, men de måtte stoppe veerne endnu engang fordi at det begynde igen som onsdag aften, torsdag aften blev jeg sat igang igen, så gik jeg i seng med nogen små veer, fredag morgen blev jeg undersøgt & der tog de vandet, så begynde det stille & roligt af sig selv, men fredag omkring midnat, sagde de at de ville stoppe veerne igen fordi at min krop skulle have pause, da veerne var blevet stoppet, begynde bette mand inde i maven & have det træls, så træls at de snakkede om at det ikke var sundt for ham.. Klokken 00.30 lørdag sagde de at jeg skulle have akut kejsersnit, for de viste ikke om han ville kunne over leve natten over til lørdag morgen hvor jeg så atter skulle sættes igang. Så det endte med et akut kejsersnit lørdag den 10-4-10 klokken 00.49. kom han til verden & vejer 3590 & er 51cm lang .. Vi har det alle godt & er atter indlagt endnu, men regner med at vi kommer hjem sidst på ugen..

Hilsen Steffen, Rikke & bette Johannes (: <3

Tillykke søde

Ham glæder jeg mig til at se

Anmeld

11. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med din prins  

Anmeld

11. april 2010

4kløver

Tillykke med ham

Anmeld

11. april 2010

Vial

Stort tillykke med lille Johannes - sej, fødselsdag (10-4, som jo er en positiv tilkendegivelse i slangsprog)

Meeen sikke en historie. Tænkte, da jeg læste det, at det er utroligt at du sådan fik tændt og slukket for den fødsel så mange gange. De skulle da have tilbudt KS med det samme.

Godt det hele endte så godt - trods et hårdt forløb.

Anmeld

11. april 2010

Rikkemor89

Tak til jer alle sammen (:

Ja det var hårdt & jeg tænkte oss bar nej hvor jeg er skuffet over hvordan tingene er sket :/

Men nu er vi ved at være oven på igen, nu det bar det med mælken osv der lige skal på plads (:

Anmeld

11. april 2010

Bayze

Det var en ordentlig omgang I måtte igennem, men godt det endte godt altsammen Stort stort tillykke herfra

Anmeld

12. april 2010

FruEllingsen

Sikke en omgang at skulle igennem. men godt at høre at i har det godt.

STORT TILLYKKE MED JERES LILLE DRENG

Anmeld

12. april 2010

TbCp

Puha, det lyder som en hård omgang!

Men godt at alt gik som det skulle til sidst og stort tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.