Stoppet med amning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. april 2010

babyMark

Vil bare lige dele det her med jer

Så er jeg simpelthen stoppet med at amme. Min Mark bliver 9 mdr i næste uge, så han er også ved at være stor. Alligevel har det givet en del tanker, da sundhedsstyrelsens anbefalinger stadig er delvist indtil 1 år....men jeg er da kommet frem til at det var det mest fornuftige for ham og mig....

Hans tænder var bare blevet skarpe og han bed sig godt fast, så jeg var begyndt at frygte, når han afsluttede sit måltid - og så er der jo så ikke så meget hygge tilbage!

Og her på den anden side er det dejligt at nyde en cider med hyldeblomst med god samvittighed! Og så eeeelsker han at få en "putte"-flaske, det er super hyggeligt. Glæder mig over at jeg har fået sådan en stor baby, der er begyndt at interagere rigtig meget med sin omverden og forhåbentlig snart kommer fremad i sin kravlen og ikke kun baglæns!

Lige et spørgsmål:

Jeg har stadig ikke fået min menstruation og spekulerer lidt på hvornår den mon kommer....hvis I ikke havde fået menstruation endnu, da I stoppede, hvor lang tid gik der så fra ammestop til I fik mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

METhomsen

Hejsa,

Ved min den første stoppede jeg også med at amme da han var omkring 9 mdr. jeg fik først min mens 3-4 mdr efter. Ved nr. 2 startede jeg på P-piller inden mener der var gået ca 6-7 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.