Kcal. indtag... Hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.788 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2010

SHERO

Nu har jeg lige meldt mig på Madlog, før har jeg været på slankedoktoren. Men nu SKAL jeg igang igen, men undre mig dælme over det de siger er mit kaloriebehov 1200 kcal!!!! Kan det overhovedet lade sig gøre? på Slankedoktor spise jeg ca. 1500-1700 kcal om dagen og tabte igennemsnit 1 kg om ugen. (aldrig været helt slavisk med at tælle men men)

Har ikke planer om kun at spise 1200 kcal, især ikke nu hvor jeg ammer, så bliver det nok nærmere 1800. Men skal nok skære lidt ned igen når jeg er færdig med at amme...

Nu ved jeg ikke om det er fordi jeg ikke er så erfaren med det der kcal. tælleri, men lyder det ikke lidt vildt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Betteisen

Hejsa!

1200 kcal lyder godt nok også af lidt.

Jeg gik hos diætist under min 1. graviditet og der skulle jeg spise efter 1500 kcal diæt. Blev fulgt op efter fødslen, hvor jeg ammede og der anbefalede hun mig at spise efter en 1800 kcal diæt. Dit energi behov er jo noget større når du ammer.

Spørg hos din læge, hvis du er i tvivl.

Held og lykke

hilsen

Louise

Anmeld

11. april 2010

Ansemusen

1200 er meget lidt og det er det laveste, som de 'fornuftige' diæter sætter en på. Men du kan snildt tabe dig på 1500-1600 kalorier om dagen. jeg vil endda mene at det er nemmere, fordi risikoen for at falde i bliver mindre når man ikke konstant er sulten, og kroppen vil også hellere give slip på fedtdepoterne, når den føler den får mad nok! Og specielt hvis du har haft succes med emre før, synes jeg du skal gøre det. Det er lettere at holde vægten bagefter, hvis ikke diæten har været for skrap (taler desværre af erfaring)!

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

11. april 2010

AnneBJ

Det var da dejlig læsning... Jeg har af 2 omgange forsøgt at holde mig på 1200 kcal men har relativt hurtigt givet op igen, for uanset hvor mange gulerødder jeg supplerede med, var jeg konstant sulten!

At få 300 kcal "foræret" pumpede lige min motivation voldsomt! TAK

Anmeld

11. april 2010

otlitrom

Har du evt. sat den til at ville tabe et kg. om ugen? For så sætter den meget få kcal. af til hver dag... Da jeg brugte madlog tabte jeg mig bedre, da den stod til 500 gr om ugen, end 1 kg..

Bare en tanke!

Håber du bliver glad for madlog, og held og lykke. Synes det er sejt gjort

Anmeld

11. april 2010

Anne85

Jeg har nu brugt madlog i en uge og må også indrømme at jeg i første omgang studsede over det energi behov den udregnede for mig.

jeg er gravid... så jeg har selvfølgelig ikke tastet at jeg ønsker vægttab... har dog tastet at mit aktivitetsniveau er "siddestillende" da jeg har bækkenløsning og ikke rigtig kan motionere. Den regner mit kacl behov ud til 1300... så har jeg så selv ændret det til 1600 da man råder garvide i 3. trimester til at spise 300 kacl mere dagligt. Og det har fungeret fint i denne uge... har på intet tidspunkt følt mig sulten.

Når nu du ammer har du jo også brug for ekstra kacl... jeg er dog i tvivl om hvor meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.