Hej med jer..
Jeg hedder Trine og er 34år. Jeg blev gift sidste sommer med verdens dejligste mand og nu venter vi vores første barn.
I sidste uge skulle jeg til jordemoder for første gang og jeg havde glædet mig rigtig meget. Desværre var det en ret skuffende oplevelse. Jeg troede, at jeg ville få tilbud om; graviditetssvømning i den lokale svømmehal, yoga timer for gravide, fødselsforberedelses hold og hyggelige cafémøder med mødregruppen hver torsdag...
Virkeligheden svarede slet ikke til mine forventninger..Der var ingen tilbud til gravide. Pga. nedskæringer var det eneste tilbud et foredrag på Hvidovre hospital om selve fødslen.
Alle mine tanker om at skulle være mor for første gang, hvordan forbereder man sig, hvor køber man en billig barnevogn eller hvorfor tuder jeg over at vejrudsigten lover sol? Det ville være rart at have nogle at dele ens tanker og erfaringer med.
Så derfor, syntes jeg det kunne være super godt at starte en café mødregruppe, som kunne mødes på Amager - Christianshavn -eller Indre by- en gang om ugen og få lov at snakke graviditet og baby.
Jeg håber i er friske?
Hilsen Trine
Anmeld