Jeg vil gerne starte en café mødregruppe på Amager.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.317 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Mit første barn

Hej med jer..

Jeg hedder Trine og er 34år. Jeg blev gift sidste sommer med verdens dejligste mand og nu venter vi vores første barn.

I sidste uge skulle jeg til jordemoder for første gang og jeg havde glædet mig rigtig meget. Desværre var det en ret skuffende oplevelse. Jeg troede, at jeg ville få tilbud om; graviditetssvømning i den lokale svømmehal, yoga timer for gravide, fødselsforberedelses hold og hyggelige cafémøder med mødregruppen hver torsdag...

Virkeligheden svarede slet ikke til mine forventninger..Der var ingen tilbud til gravide. Pga. nedskæringer var det eneste tilbud et foredrag på Hvidovre hospital om selve fødslen.

Alle mine tanker om at skulle være mor for første gang, hvordan forbereder man sig, hvor køber man en billig barnevogn eller hvorfor tuder jeg over at vejrudsigten lover sol? Det ville være rart at have nogle at dele ens tanker og erfaringer med.

Så derfor, syntes jeg det kunne være super godt at starte en café mødregruppe, som kunne mødes på Amager - Christianshavn -eller Indre by- en gang om ugen og få lov at snakke graviditet og baby.

Jeg håber i er friske?

Hilsen Trine  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

emma12345

Jeg syntes ihvertfald det kunne være rigtig hyggeligt - jeg er med på ideen

Anmeld

14. april 2010

Lykkefam

Hej

Jeg er også med på at mødes, det lyder rigtig hyggeligt.

Måske ikke en gang om ugen (synes jeg har lidt rigeligt i forvejen), men lidt "mavekontakt" kunne være et godt og hyggeligt supplement til at google og surfe sig frem til alting helt mutters

Kærlig hilsen

Lykkefam (termin 30/7, første barn, bor på Islands Brygge)

Anmeld

14. april 2010

Mit første barn

Hej med jer!

Alletiders, jeg skriver lige til jer indbyrdes på mail, så vi kan aftale nærmere.

Mange hilsner fra Trine

Anmeld

16. april 2010

Bonnie83

Hej piger,

Jeg har ikke skrevet så meget herinde men er en ivrig læser. Jeg kunne også godt være frisk på at mødes til baby snak ind i mellem, hvis i har plads til en til... Jeg er fra amager men bor nu på Frederiksberg.

Knus og go weekend, Bonnie 27+4.

Anmeld

19. april 2010

Mit første barn

Bonnie83 skriver:

Hej piger,

Jeg har ikke skrevet så meget herinde men er en ivrig læser. Jeg kunne også godt være frisk på at mødes til baby snak ind i mellem, hvis i har plads til en til... Jeg er fra amager men bor nu på Frederiksberg.

Knus og go weekend, Bonnie 27+4.

Hej Bonnie.

Du skal være hjertlig velkommen :-)

Du får lige en mail fra mig.

Hilsen Trine

Anmeld

21. april 2010

Karin86

Hej! Er ny her på forumet. Jeg syntes det lyder rigtig hyggeligt at mødes med andre gravide her i København og snakke lidt babysnak, hvis I kan tænke jer en til! Jeg er en svensk pige som bor i Nørrebro siden 2-3 år.

Jeg er lige nu i uge 26+4. : )

Karin

Anmeld

21. april 2010

Mit første barn

Karin86 skriver:

Hej! Er ny her på forumet. Jeg syntes det lyder rigtig hyggeligt at mødes med andre gravide her i København og snakke lidt babysnak, hvis I kan tænke jer en til! Jeg er en svensk pige som bor i Nørrebro siden 2-3 år.

Jeg er lige nu i uge 26+4. : )

Karin

Hej Karin.

Selvfølgelig! Jo flere, jo bedre

Vi mødes første gang på søndag d. 25 april kl. 13.00 på Café Bizzaro, Holmbladsgade 15
2300 København S

Håber du kan komme med?

Med venlig hilsen Trine

Anmeld

25. april 2010

Karin86

Hej! 

Jeg håber I hade en dejlig stund på café! Jeg vær desværre optaget med fødelsedagsbrunch idag lige samma tid! : ( Jeg vil gerne komme med næste gang! Har I boket nogen ny tid?

Anmeld

26. april 2010

Mit første barn

Til Karin og andre interesserede.

Lykkefam og jeg har aftalt at næste møde i mødregruppen bliver tirsdag d. 4. maj kl. 15.30.. Vi kan godt rykke tiden til lidt senere hvis det er for tidligt?

Vi mødes stadig på café Bizzaro på Holmbladsgade.

Er i ikke søde lige at melde tilbage om i kan komme eller om tidspunktet skal rykkes?

Håber at se mange af jer!

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.