mødre gruppe for gamle mødre her i nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2010

angelmom

Hejsa

Jeg har haft dårlige erfaringer med tidligere mødregrupper, men vil nu egentligt gerne være i en, men helst gerne en med "gamle" Mødre altså kvinder som selv er født i 70´erne evt. 60´erne, som evt venter deres første eller andet eller evt. trejde barn, og om du er gift eller alene mor er faktisk bare lige meget du er velkommen.

Men kræver nu alligevel at du har en uddannelse og er selvstændig tænkene, og ok hvis du står uden arbejde, lige fortiden ( meget lovlig begrundet)

Jeg har desværre oplevet tidligere at jeg har været i mødre gruppe hvor jeg rent faktisk var den ældeste og den eneste med en uddannelse, og alt for meget pral og alt for mange intrigere...

Jeg er så ikke så negativ som det kunne lyde til!!

Jeg har selv termin nu her den 11 oktober 2010, og bor i aalborg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Tina2

Hejsa, jeg bor i Vester Hassing 18 km nordøst for Aalborg, har boet i Aalborg indtil for 3 år siden, hvor vi købte hus heroppe :-)

Jeg kommer oprindelig fra Thisted, men flyttede i 2000 til Aalborg og mødte min mand lige da jeg var flyttet herop.... Vi har så været sammen lige siden, blev gift i 2006 og har to børn- en pige på 6 år og en dreng på snart 3 år og venter vores 3. barn midt i september :-)

Jeg er 1975'er så går jo under kategorien "midt i 30'erne"

Jeg har i 14 år arbejdet i hjemmeplejen- fra 2001-2008 i Skalborg i aftenvagt, men i dec. 2008 sagde jeg op og startede i vores eget firma som jeg har sammen med min mand, han startede det op i 2005 :-) Det har jeg det super godt med, arbejder ikke så mange timer (ca 25 pr uge) og har masser af tid til hus og børn, så det er bare skønt:-)

Anmeld

12. april 2010

angelmom

super! jamen hvis vi kan få flere til at tilslutte denne her mødre gruppe, så kan vi måske mødes første gang ude i ikea til en tår kaffe?!

Anmeld

12. april 2010

Tina2

angelmom skriver:

super! jamen hvis vi kan få flere til at tilslutte denne her mødre gruppe, så kan vi måske mødes første gang ude i ikea til en tår kaffe?!

Ja, det lyder bare super:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.