Tilskud til maveopstramning - nogen der ved det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Anonym trådstarter

Er altså lige ano her, håber det er forståeligt... :-)

Nu er jeg ret overvægtig (170cm-100kg) og født ved kejsersnit for nogen måneder siden, inden min graviditet var jeg gang i et større vægttab, og tabte mig fra 114 kg til 93, men det gik så lidt i vasken uder graviditeten... Men men, nu er jeg så gået i gang igen og skal gerne ha tabt mig 35 kg.

Allerede nu, efter mit kejsersnit hænger min mave meget, skal gå med en stofklud under maven eller får jeg svamp i mit ar, regner på ingen måde med at det bliver bedre som kiloene forsvinder. Det er virkelig virkelig genrende/svært hele tiden at holde det tørt, og går der svamp eller fugt i lugter det ikke særlig rart...  Mit ar er blevet virkelig virkelig grimt pga af det og næsten ½-1 cm bredt og næsten mørke lilla...

Nogen der ved om man kan få betalt, eller få tilskud af staten/kommunen til at få fjernet overskydende hud når jeg er færdig med vægttabet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Honningblomst

hej..

Flot med dit vægttab...alt efter hvor slemt det er og hvad lægerne vurderer så kan du få det lavet på det off. men det er desværre ikke alle der kan få lov og så skal du have holdt dit vægttab noget tid, ved ikke om det er et par år før de vil lave det. Har en bekendt der tabte 50 kg på et år og hun kunne ikke få det lavet...her efter et par år har hun da også taget det hele på igen.

Ellers kan du få tilskud som medlem af danmark.

Prøv at meld dig ind på mylooks, der er en masse der ved meget om lige præcis det du står i.

Held og lykke i dit vægttab og mod et liv som slank og sund..

Knus..

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

Eva skriver:

hej..

Flot med dit vægttab...alt efter hvor slemt det er og hvad lægerne vurderer så kan du få det lavet på det off. men det er desværre ikke alle der kan få lov og så skal du have holdt dit vægttab noget tid, ved ikke om det er et par år før de vil lave det. Har en bekendt der tabte 50 kg på et år og hun kunne ikke få det lavet...her efter et par år har hun da også taget det hele på igen.

Prøv at meld dig ind på mylooks, der er en masse der ved meget om lige præcis det du står i.

Knus..

MÅ MAN BLIVE GRAVID EFTER SÅDAN EN OPERATION??

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

MÅ MAN BLIVE GRAVID EFTER SÅDAN EN OPERATION??

Ja, det må man gerne, men de råder til man venter til man har fået alle de børn man ønsker...da maven jo kan blive ødelagt igen og da helt sikkert ikke vil være lige så stram efter...så vent..

Anmeld

11. april 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

hej..

Knus..

Tusinde tak for svaret, så blev jeg da lidt klogere... Er medlem af danmark, ved du hvilken gruppe man skal være medlem for at de giver tilskud?

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Tusinde tak for svaret, så blev jeg da lidt klogere... Er medlem af danmark, ved du hvilken gruppe man skal være medlem for at de giver tilskud?

Du skal bare have den udvidede operations dækning...det tegnede jeg og var så bare i gr. 5...du skal være medlem et år og så giver de op til 25.000kr i tilskud...men det passer jo nok meget godt med at du er færdig med vægttab om et år, mon ikke.. så skynd dig at melde dig ind..

På danmarks hjemmeside kan du også se hvilke hospitaler du kan vælge...jeg sværger jo til en bestemt...men ja, der er forskellige..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.