Størrelse på cykel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.905 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min datter skal have ny cykel, og jeg er meget i tvivl om hvilken størrelse hun skal have.

Jeg synes en 16" virker for lille, men en 20" for stor. Hun fylder 6 år om 2 måneder, men er en høj pige.

Hvad størrelse cykel har jeres børn på omkring 6?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Mie A

Vores datter fik en 20" cykel på hendes 6 års fødselsdag og den er ikke for stor.

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Bertram fik en som 4-5 årig og det er en 20 tommer og den er alt for lille nu... men altså, en for stor cykel, synes jeg ikke holder, så får hun ikke glæde af den. Du kan jo evt købe en billig en og så lad den gå i arv til den næste, eller finde en brugt og give hende en ny næste gang.

Jeg kan se at Bertram nok kan arve Jeppes hvis ikke den er for lille også..

held og lykke med købet..

Knus..

Anmeld

11. april 2010

Frederikke80

Mie A skriver:

Vores datter fik en 20" cykel på hendes 6 års fødselsdag og den er ikke for stor.

Kan hun godt selv komme af og på den? Det havde min datter nemlig problemer med da vi prøvede en i butikken. Men måske hun bare skal øve sig lidt...

Anmeld

11. april 2010

Frederikke80

Eva skriver:

Bertram fik en som 5 årig og det er en 20 tommer og den er alt for lille nu... men altså, en for stor cykel, synes jeg ikke holder, så får hun ikke glæde af den. Du kan jo evt købe en billig en og så lad den gå i arv til den næste, eller finde en brugt og give hende en ny næste gang.

Jeg kan se at Bertram nok kan arve Jeppes hvis ikke den er for lille også..

held og lykke med købet..

Knus..

Kunne han køre på en 20" da han var 5 år?

Nu har min datter "kun" en lillebror, han ville nok være ked af at arve en lyserød cykel med blomster

Anmeld

11. april 2010

Mie A

Kan hun godt selv komme af og på den? Det havde min datter nemlig problemer med da vi prøvede en i butikken. Men måske hun bare skal øve sig lidt...

Ja, det klarer hun selv fint. Men sadlen er også helt i bund

Hvor høj er din datter?

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Rikke skriver:

Kunne han køre på en 20" da han var 5 år?

Nu har min datter "kun" en lillebror, han ville nok være ked af at arve en lyserød cykel med blomster

Ja, det kunne han godt...men han er altså også stor og skide god til det fysiske...Jeppe han fik en der var lige stor nok da han som 9 årig begyndte at cykle og han fik aldrig glæde af den.. og blev slet ikke rigtig tryg ved at cykle...

Og ja, ulempen ved det ikke er samme køn..

Knus..

Anmeld

11. april 2010

Frederikke80

Okay, kan være jeg skal prøve at købe en 20" så. Min datter er ca 122cm høj.

Anmeld

11. april 2010

Mie A

Rikke skriver:

Okay, kan være jeg skal prøve at købe en 20" så. Min datter er ca 122cm høj.

Min datter er også omkring den højde. Jeg synes det lyder som en god ide at købe en 20"

Anmeld

11. april 2010

Frederikke80

Eva skriver:

Ja, det kunne han godt...men han er altså også stor og skide god til det fysiske...Jeppe han fik en der var lige stor nok da han som 9 årig begyndte at cykle og han fik aldrig glæde af den.. og blev slet ikke rigtig tryg ved at cykle...

Og ja, ulempen ved det ikke er samme køn..

Knus..

Ja, der er selvfølgelig forskel på børn.

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.