Nøj, jeg er tyk ;) (18+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

LinLin

MoarJ skriver:

Den er da ikke stor, den er rigtig flot...

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

NoName

wow, sikke en flot mave, hvor er du bare fin...

Anmeld

11. april 2010

LinLin

noname skriver:

wow, sikke en flot mave, hvor er du bare fin...

Anmeld

11. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den er da rigtig flot! Men ja, den er stor.. Min er også stor syntes jeg. Jeg fik ikke taget mavebillede i søndags, så jeg venter en uge, og snupper uge 20 i stedet for.

Men jeg syntes den er flot. Det er også dejlgit at folk kan se at man er GRAVID og ikke bare små-tyk ik?

Anmeld

11. april 2010

LinLin

Zafir skriver:

Den er da rigtig flot! Men ja, den er stor.. Min er også stor syntes jeg. Jeg fik ikke taget mavebillede i søndags, så jeg venter en uge, og snupper uge 20 i stedet for.

Men jeg syntes den er flot. Det er også dejlgit at folk kan se at man er GRAVID og ikke bare små-tyk ik?

Det er den nemlig! Og man kan da i hvert fald ikke være i tvivl om at det er en gravid-mave længere!

Vi får ikke taget billeder på faste ugedage. Bare når vi lige kommer i  tanke om det

Anmeld

11. april 2010

Mettemus

Mor til David skriver:

Første "officielle" mavebillede...

Har lige kigget på andre maver under uge 19 -og  min er stor... Går ud fra det betyder han vokser som han skal

Synes overhovedet ikke du er tyk, men til gengæld rigtig fin og rund!! Han har det helt sikkert godt

Anmeld

11. april 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Synes overhovedet ikke du er tyk, men til gengæld rigtig fin og rund!! Han har det helt sikkert godt

Rund er i hvert fald dækkende

Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.