Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad laver I dog oppe så tidligt?
Jeg vågnede selv 6.35, med ondt i nakken.
Lige om lidt går jeg i kælderen for at rydde mere op..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ammer
Og overvejer om man skulle nappe en lur mere eller lade det være med én grim og for tidlig og uudsovet opvågning om dagen...
God oprydning.
Bamme skriver: Hvad laver I dog oppe så tidligt? Jeg vågnede selv 6.35, med ondt i nakken. Lige om lidt går jeg i kælderen for at rydde mere op..
Jeg vågende første gang kl 6, men ikke om jeg ville stå op der. Men kl 6.45 ville Freja ikke sove mere, så op med mig
Her sov begge unger til kl 7, men så var det også op selvom mor her først kom i seng kl 1.00..............
Men bettepigen har for første gang sovet igennem fra kl. 22 - 07
da du skrev Bamme var jeg ca næsten færdig med at malke, inden det havde jeg lige nået at fodre 3 læs foder og strø køernes sengebåse med savsmuld og kridt.var oppe kl 04.50 for at være på job kl 05.20
Kan du sige 0414 her - I går var den 345
Fårk, jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det barn!
Tynen skriver: Kan du sige 0414 her - I går var den 345 Fårk, jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det barn!
Hold nu kæft det var tidligt... Her er jeg ved at dø når der står noget med 4 på uret...
Jeg fik lov at slumre til 9:30...eller det var her jeg tænkte at jeg nok hellere måtte stå op. Men jeg passer jo også børn om natten, så Christian tager Simon om morgenen Hver morgen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128