Det buldrer og brager...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2010

ønskebørn74

HOLD DA LIGE OP DER ER AKTIVITET I MINE ÆGGESTOKKE... DET FØLES SOM OM DER ER NOGEN DER HIVER I DEM... AV FOR.... MEN GUD HVOR ER DET DEJLIGT...

HVORDAN GÅR DET MED JER ANDRE????

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Sofiedk

Hvor er det dejligt at høre at der sker noget i understellet, det er en fornøjelse at kunne mærke at der er gang i det hele. Hvornår satser i på iui? omkring midt på ugen?

For vores vedkommende skal vi til ny scanning på tirsdag og forhåbentlig er vores små æg begyndt at vokse ordenligt og vi satser på iui engang fredag el mandag

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Hvor er det dejligt at høre at der sker noget i understellet, det er en fornøjelse at kunne mærke at der er gang i det hele. Hvornår satser i på iui? omkring midt på ugen?

For vores vedkommende skal vi til ny scanning på tirsdag og forhåbentlig er vores små æg begyndt at vokse ordenligt og vi satser på iui engang fredag el mandag

Vi regner med at det bliver midt på ugen...

Jeg håber der er fine æg til jer!!! Kan du mærke noget??

Anmeld

11. april 2010

lotte32

samme her, er slet heller ikke i tvivl om hvor mine æggestokke sidder....især ikke den højre med de 5 æg... gør altså ret nullernaller....

Vi regner med insemination onsdag eller torsdag

knus Lotte

Anmeld

11. april 2010

Sofiedk

Jeg synes jeg plejer at have mere sådan konstant murren i underlivet, men denne gang er det bare erstattet af ikke rigtig at kunne mærke noget det meste af dagen, men så når jeg kan mærke noget er det bare som om jeg knækker helt sammen af smerte i nogle ordenlige jag - meget underligt.

Har nok noget med de nye hormoner at gøre, men håber da godt nok de knokler på fuld knald med at vokse de små æg

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Jeg synes jeg plejer at have mere sådan konstant murren i underlivet, men denne gang er det bare erstattet af ikke rigtig at kunne mærke noget det meste af dagen, men så når jeg kan mærke noget er det bare som om jeg knækker helt sammen af smerte i nogle ordenlige jag - meget underligt.

Har nok noget med de nye hormoner at gøre, men håber da godt nok de knokler på fuld knald med at vokse de små æg

HVAD ER DIN NYE MEDICIN OG HVAD VAR DEN GAMLE???

Anmeld

11. april 2010

Sofiedk

De andre 3 gange har jeg bare fået normalt pergotime fra 3.-7. cyklusdag og det har været det - selvfølgelig med ovitrelle inden iui.

Denne gang har jeg så fået puregon i 4 dage nu og skal fortsætte indtil på tirsdag. Dog i meget små doser, så vi sikre os at jeg ikke bliver overstimuleret, men så der måske er chance for at jeg kan have mere end et æg denne gang. Plejer altid kun at have 1, så tænkte at 2-3 æg måske var vejen frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.