Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har nu sat på minticker.dk og lavet en..
Har prøvet at sætte hver enkelt kode ind i signaturen... Altså en af gangen...
Der kommer ikke noget billede frem.. Kun koden...
Hvad gør jeg galt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skal kopiere koden ind i HTML feltet.. Det er i anden række af ikoner ovenfor skrive vinduet. Helt ude til højre...
Glemte vidst og skrive at det til signaturen.
Det er helt det samme.. Du skal kopiere koden ind i HTML-- Når du kommer ind i skrivefeltet, der ligner dette, ttrykker du på HTML-ikonet og der kommer et nyt vindue. Der sætter du koden ind, accepterer... Og så skulle den gerne være der!
kitty skriver: Det er helt det samme.. Du skal kopiere koden ind i HTML-- Når du kommer ind i skrivefeltet, der ligner dette, ttrykker du på HTML-ikonet og der kommer et nyt vindue. Der sætter du koden ind, accepterer... Og så skulle den gerne være der!
Tak for hjælpen...
MoarJ skriver: Tak for hjælpen...
Det var så lidt... Skal man sige tillykke? (Status)
kitty skriver: Det var så lidt... Skal man sige tillykke? (Status)
Årh det er ikke mig.. Men gid det var.. Det er en veninde der har prøvet i evigheder.. Og nu lykkes det...
MoarJ skriver: Årh det er ikke mig.. Men gid det var.. Det er en veninde der har prøvet i evigheder.. Og nu lykkes det...
Så STORT tillykke til din veninde! Og hvor er det sødt af dig at glædes sådan på hendes vejne....
kitty skriver: Så STORT tillykke til din veninde! Og hvor er det sødt af dig at glædes sådan på hendes vejne....
Tak skal du have...
Har tænkt meget på dem...
MoarJ skriver: Tak skal du have... Har tænkt meget på dem...
Og det betyder meget for dem der kæmper, kan jeg jo desværre sige. Men kamoen bliver ti gange nemmere, når folk støtter, hepper, og glædes når det lykkes!
Så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128