Weekendmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. april 2010

TbCp

Savner inspiration til aftensmaden idag.

Noget rigtig hyggelig aftensmad, gerne noget man kan drikke et glas rødvin eller to til....

Hvad skal i have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Munder

Vi skal have oksemørbrad med nye kartofler, tzatikki og salat...mums!

Mon ikke der kommer et lille glas rødvin på bordet

Anmeld

10. april 2010

TbCp

Munder skriver:

Vi skal have oksemørbrad med nye kartofler, tzatikki og salat...mums!

Mon ikke der kommer et lille glas rødvin på bordet

Mmmm mørbrad... det var et rigtig godt bud!!!

Anmeld

10. april 2010

lululupo

Vi skal have mørbrad gryde, med ris til uhmmmmmmmmm...

Og til konfirmation imorgen

Anmeld

10. april 2010

oo

vi steger nogle kyllingefiletter i ovnen i en "sovs" af vand, hønsebullion, hvidløg, laurbærblade, løg, oregano, timian og frisk chili, så får kødet en rigtig lækker fyldig smag og selve sovsen bager næsten væk, så kydderierne ligger tilbage på kyllingen. dertil laver jeg en salat af babyleaves, nye kartofler, cherrytomater, agurk, peberfrugt, forårsløg og feta...UHM! og evt et flute til også. det smager vidunderligt med hvidvin til - SUK!!

Anmeld

10. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

vi steger nogle kyllingefiletter i ovnen i en "sovs" af vand, hønsebullion, hvidløg, laurbærblade, løg, oregano, timian og frisk chili, så får kødet en rigtig lækker fyldig smag og selve sovsen bager næsten væk, så kydderierne ligger tilbage på kyllingen. dertil laver jeg en salat af babyleaves, nye kartofler, cherrytomater, agurk, peberfrugt, forårsløg og feta...UHM! og evt et flute til også. det smager vidunderligt med hvidvin til - SUK!!

Hvaaaa... hvornår skal vi ned til jer og spise?
Synes altid i laver mad der lyder fantastisk lækkert!

Anmeld

10. april 2010

Assi

Kyllingeburger med krydderurte mayo og grønt + hjemmelavet pomfrits i ovn

Anmeld

10. april 2010

oo

TbCp skriver:

Hvaaaa... hvornår skal vi ned til jer og spise?
Synes altid i laver mad der lyder fantastisk lækkert!

aj, det er sjovt du skriver det, for lige før da jeg stod og skar salat tænkte jeg "hmmm...måske man skulle finde sine nosser frem og invitere Tina og Carsten herned" der er jo en relativt god chance for at mændene kan finde noget at snakke om i hvert fald

Anmeld

10. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

aj, det er sjovt du skriver det, for lige før da jeg stod og skar salat tænkte jeg "hmmm...måske man skulle finde sine nosser frem og invitere Tina og Carsten herned" der er jo en relativt god chance for at mændene kan finde noget at snakke om i hvert fald

Heh ja uden tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.