Update her fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. april 2010

BK

Lad mig starte med det positive, jeg har igen tabt mig 1½ så vægten i morges sagde 86 kg... Så alt i alt er det 9 kg siden jeg startede mit lille projekt for efterhånden meget længe siden... På torsdag håber jeg der kommer yderligere fart i sagerne ved det at jeg skal til prøvetræning (m/ instruktør) på det træningscenter som er på min arbejdsplads...

Laura skal jo starte i børnehave 1. maj i en Naturbørnehave, det bliver rigtigt stort og hun glæder sig rigtigt meget... Det hun glæder sig mest til er faktisk hendes madkasse (selv om den ikke er købt endnu)... Men vi skal besøge børnehaven på mandag så det bliver spændende at se hvordan det går...

I går var hun til tandlæge, og det gik ikke særlig godt, hun blev bange for tandlægestolen... Så det gad hun bare ikke, hun sad på mit skød og grad, og der var bare intet der duede... Vi fik til sidst overtalt hende til at åbne munden så tandlægen kunne tælle hendes tænder... Det var først til aller aller sidst hvor hun fik en pose med tandbørste, tandpasta og klistermærker at hun smile igen...

Derud over er min bror og svigerinde gået fra hinanden, hun har fået et rækkehus af kommunen og har (næsten) tømt huset, men min bror ikke har været hjemme... Min bror er pt. "indlagt" på Psykriatriskhospital, ved det at hjernen lige glemte at følge med i hvad kroppen lavet... For nu at sige det pænt som det er, så er han varetægtsfængslet i surogat (hedder det vist), fordi han har været ved at kvæle hans stedsøn... Det skal lige siges at det er en længere kompliceret sag, som ikke bare lige er til tage en stilling i... 

Men ja det er sådan lige hvad der pt. sker her hos mig...

Nogen spørgsmål, ja så er i velkommen til at skrive, og hvis det drejer sig om min bror så helst i pb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Joan ( Smallie )

Hold da op trold 9 kg det er sku da skide flot og er sikker på at det kommer til at gå meget nemmer fra nu af. Syntes det er nemmer at tabe sig når det er sommer.

Det er noget skidt med din bror men mon ikke det heke bliver ok igen når bare han holder sig fra hende damen.

God weekend til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.