Godkendt Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Sabsy

Hej tøser

Min mormor og morfar har foræret os en barnevogn, jeg har været med til at vælge den, og ville ikke tage en til flere tusind kr., så jeg valgte en kvickly have på deres hjemmeside. Jeg behøver ikke det dyre og smarte så længe min lille prins har det godt.

- Det jeg ville høre om er, om nogle herinde fra har haft/har denne model?

http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=1319&pf%5Fid=6067254

Jeg elsker den og synes den er helt vidunderlig..

God weekend, Sabrina 34+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes den er rigtig fin!!!Mindst ligeså fin som de dyre modeller!

Eneste lille ting skulle være at stellet er ret tyndt, ser det ud til? Ihvertfald i forhold til dem vi har kigget på (har købt en Emmaljunga) så måske den kommer til at knirke en del med tiden?

Anmeld

10. april 2010

LouiseNielsen

Hej med dig

Kender ikke den model.....

Men jeg vil sige at hvis du kan få dig selv til at bruge 500 kr mere af deres penge, eller måske selv ligger dem i, så har trille en vogn som jeg kun har hørt rigtig meget godt om.... Vi har selv bestilt den, og jeg siger dig den er super lækker og gå med, og har en liggemål på 97 cm... De sidste 2 cm gør meget siger folk! Den oddervogn vi har til Nicklas er 95 cm, og den nye trille som vores lille ny prins skal bruge, ser meget større ud, bare pga de 2 cm....

Sender dig lige et link!

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-fix-barnevogn-3458p.html

Anmeld

10. april 2010

LouiseNielsen

Også tror jeg måske at man skal passe på med de der kalescher hvor man ikke kan trykke ned i siderne, når vognen er billig... Ved mange har bøvlet med at de bliver rigtig løse og ikke bliver oppe, og ved at selvom det så er dyre vogne kan folk have problemer med det....

Anmeld

10. april 2010

Anja

Hej

Vi har haft lige nøjagtig sådan en vogn som ekstra sovevogn, da vi fik børn med 15 mdrs mellemrum.

Det var det dårligste køb ever!! Jeg kan kun fraråde dig at købe den. Den var okay fin og den var også stabil nok osv. men den var tung, uhandig at køre med, hjulene tabte luft i løbet af ingen tid og så knirkede den efter 1 mdr.

Ja, har desværre ikke så meget positivt at sige om den vogn. Vi solgte den igen og købte en Emmaljunga.

Vi har en gang haft en Trille klapvogn, vi brugte den sjælden og solgte den igen, men synes at Trille virkede som bedre kvalitet end den var kvickly.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.