Kaufie skriver:
Hehe.....
Nu er jeg gravid med nr 2, så det med at forberede sig på babys første tid er nok en noget mere afslappet affære. Vi har også det meste udstyr i forvejen - hvis altså det bliver endnu en dreng - men der skal møbleres noget rundt i huset, så vi får et børneværelse mere. Dvs kontor med rod skal ud i vores mellemgang - rod forhåbentlig flyttes ind i et garderobeskab i soveværelse - skabet skal lige bygges først..... så det er dén slags jeg tumler mest med.
Det lyder jo vildt hyggeligt at skulle lave børneværelse
Men ja, så er du godt og vel forberedt på, hvordan det foregår det hele... Det må være dejligt!
Jeg står i en situation, hvor vi er bundet til vores leje lejlighed indtil 31. august, og vi skal flytte pr. 1/9 - hvilket vil sige ca. en måned inden fødslen - så jeg stresser godt nok også over det... vi SKAL bare finde et sted, hvor babyen kan leve sine første år, og vi skal nå at flytte, og ordne alting og samtidig sørge for at få købt de forskellige ting, som vi skal bruge... Det er nok også fordi jeg er sådan, at jeg gerne vil have en finger med i spillet... og når vi skal flytte kan jeg ikke gøre så meget andet end at guide
Egentlig lækkert nok, men ville gerne kunne gøre nogle ting selv! 
Anmeld