Hej,
Tak for alle jeres søde ord og tanker.
Jeg havde en god samtale med en læge igår.
Hun var super sød og rigtig god til at forklare.
Nana's lunger ser ud som når man har en slem forkølelse, så heldigvis ikke noget lungebetændelse eller væske i lungerne som de først havde frygtet.
Grunden til at hun bliver ved med at lyde som en kaffemaskine der afkalker når hun trækker vejret er simpelthen "efter-veerne" fra RS virus'en.
Slimen i hendes luftveje er grunden til at hun ikke trækker vejret helt optimalt.
Hun forklarede at det kunne tage tid for sådan en lille en at komme sig oven på en RS virus. Hun sagde at vi bare skulle holde øje med om hun fik høj feber igen eller begyndte at spise mindre.
Hun får fortsat medicin på maske 3 gange dagligt.
Det var rigtig dejligt at tale med en læge, der vidste hvad hun snakkede om. Jeg synes at vi har fået forskellige forklaringer fra alle læger vi har talt med. Men hende her virkede troværdig synes jeg, og dejligt at få at vide at der ikke er noget galt med hende mere, men at hun bare skal komme helt over RS'en.
Men hun er jo heldigvis glad og smilende hele tiden som hun plejer. Hun virker ikke særlig medtaget af det, kun når hun får sine hoste-ture og kaster slim op bagefter, så bliver hun ked. Men det er jo heller ikke sjovt, heller ikke for voksne.
Har lige vedhæftet par billeder af hende fra i går.
Knus Tut
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld