3rollinger skriver:
Jeg tror helt sikkert det er resten af livet der skla vaere fokus paa kost. Ihvertfald er min teori at der jo som regel en grund til at man i starten blev overvaegtig. Og den grund er at man kan lide at spise, hvilket desvaerre ikke gaar vaek fordi man har tabt sig.
Det er nogenlunde lykkedes at holde min vaegt de gange jeg har skulle tabe mig, foerst bare pga overskydne kilo og derefter efter alle graviditeterne. Og det er kun ved at vaere opmaerksom dag efter dag. Og det er foerst nu de sidste aar det er lykkedes mig.
Men jeg tror man kunne vaere opmaerksom i hverdagene og saa skeje ud i weekenderne. Saa har man da to dages relax.
Knus
Trine, som dagligt droemmer om vidunderpillen der tillader at spise alt uden at tage paa
Hej,...og tak for svar...
Jeg er ikke helt enig i det med grunden til at man i første omgang blev tyk..der er mange grunde, men bare den enkelte kender grunden så kan man tage fat.
Desværre har man jo fundet ud af at mennesker der har været meget overvægtige for altid har disse tømte fedtceller i deres krop og de celler gør alt for at blive fyldt igen, dvs man tager meget meget nemmere på og man vil være mere sulten og have svært ved at mærke mæthed når man har været overvægt og det er fandme uretfærdigt..men ja, sådan er det jo bare.
Men ja, du har nok ret...fokus for altid, hvis ikke fedtet skal på igen...daglig motion og sund kost...
Jeg rykker kun et par kilo, så det er jo egentlig ret fint, trods alt, jeg vil bare hellere veje 61 end 63..
Knus Eva
Anmeld