Bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Anja

Jeg har tidligere skrevet om, at jeg efter en gåtur har haft smerter fra midt på ballerne og frem til skambenet. Flere skrev da, at det var noget de kunne genkende og at de havde fået at vide, at det kunne være tegn på begyndende bækkenløsning.

Nu er der så sket det, at til trods for at jeg synes jeg har passet på og ikke gået langt osv, så har jeg nu ret konstante smerter. Det føles som om det er knoglerne i bagen, der gør ondt, altså halebenet. Det gør svagt men konstant ondt, når jeg sidder og når jeg rejser mig op bliver smerterne stærkere og så gør det ondt hver gang jeg tager et skridt. Er det også tegn på begyndende bækkenløsning?

Jeg synes det bliver lidt bedre, hvis jeg har ligget/siddet på sofaen en times tid, men så snart jeg kommer i gang er det der igen. I dag har det været der fra morgenstunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

bette

det kan være en kombi med bækkenløsning og iskasnerven der driller dig..

jeg har selv bækkenløsning... og havde det også sidst.

hvor langt er du henne?

men kan godt genkende det med at det bliver lidt bedre når man tager en slapper... men så snart man skal op og gå igen ja så er den belastende smerte der jo igen.. suk

har du snakket med lægen om det?

jeg har.. og skal til fys på sygehuset hvor jeg får et bækkenbælte og et glidelagn udleveret.. og nogle gode råd..

det hjalp mig meget sidste gang.- altså smerterne forsvinder ikke.. men det er lidt nemmere at leve med..

Anmeld

10. april 2010

Anja

Jeg har endnu ikke været hos lægen med det, men hvis det bliver ved tager jeg der over i næste uge.

Jeg er i uge 14, så det er mega træls, hvis det er bl  Jeg har ikke haft det de andre gange, så jeg håber, at det bare er kroppen, der synes, at det er strengt af mig at blive gravid 3 gange på 4 år

Anmeld

10. april 2010

Anja

Lige et spørgsmål: Hvad kan lægen egentligt gøre? Kan han mærke om det ER bækkenløsning eller?

Anmeld

10. april 2010

bette

Anja skriver:

Lige et spørgsmål: Hvad kan lægen egentligt gøre? Kan han mærke om det ER bækkenløsning eller?

ja det kan han..

ha kan mærke når han trykker ind på bæknet om det er bækkenløsning..

ellers mærker han efter om det måske er iskas nerven istedet for..

det døjer mange gravide faktisk med

Anmeld

10. april 2010

Anja

Iskiasnerven har jeg døjet med de andre gange, så det ved jeg godt, hvordan mærker og det er i det, der driller mig pt.

Nåh, jeg må håbe på det bedste og gå til lægen, hvis det bliver ved.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.