Dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa. Ja så kan jeg ikke trække den lægre- vil jeg egentlig heller ikke, men tror jeg bliver total tude-marie i næste uge.
Datteren skal have lagt dræn, derfor vil jeg hører om andre af jer har været det igennem med jeres børn? Og før der blev lagt dræn havde i så en normal nattesøvn- det har jeg jo her, så frygter at de næste mange dage efter drænet er lagt i bliver trælse. For her har hun jo sovet igennem siden hun blev født..
Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Tynen

Du skal slet ikke være nervøs - Det værste er efter min mening selve fasten

Altså, selvfølgelig er det heller ikke rart lige det øjeblik hvor de skal i narkose, men det er hurtigt overstået og de er super gode og dygtige dernede (Er det ikke Peter Poulsen du skal ned til?)

De er lidt groggy et par timer efter indgrebet (Pylleret, forvirret) men det går over og dagen efter er de friske nok til at komme i DP, VS osv.

Så det er et forholdsvist lille indgreb, som giver hurtig virkning og ingen bivirkninger.

Held og lykke med det!
/Trine

Anmeld

9. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Dejligt at høre, for de to som jeg har hørt fra her i byen har de været pylret nogle dage og især nætter. Men det har så vidst også været helt galt hos dem før indgrebet.. Her er det jo kun gentagene mellemøresbetændelse og ellers for meget væske i venstre øre.
Vi skal ind til Inga Siigsgaard..

Anmeld

9. april 2010

Pia

Min ældste datter fik dræn da hun var ca 9 mdr..
Hun havde mange vågne nætter før det, men samme dag hun fik dræn samme nat sov hun igennem og har gjort det siden ( hun er nu 4&frac12 Så tror ikke du behøver og frygte jeres nattero på nogen måde..

Det værste er fasten og så lige se dem komme i narkose..
Lærke var frisk igen efter ca 30 min..

Og hun har haft så meget glæde af dræn.. Inden hun fik det var hun syg konstant, men efter hun fik det var hun aldrig syg..

Hun har så været mega snottet og hostet en del siden oktober sidste år..
Så ørelægen forslog faktisk at vi lagde dræn igen ( den falder jo ud efter 2 år mener jeg det er), selvom hendes øre ikke fejler noget, men det kan hjælpe på den kosnatent snotten..
Men hun har ikke fået det endnu..
Men blir hun ramt af mere end 3 forkøelser her foråret over, så skal hun have det og jeg vil ikke tøve med og få det lagt igen..

Kh Pia.

Anmeld

9. april 2010

Tynen

Okay, hende kender jeg ikke, vi har kun været hos Peter Poulsen de gange vi har været afsted.

Jeg frygtede faktisk også tiden efter.
Kunne kun forestille mig hvor skræmmende det måtte være at "gå i en osteklokke" og VUPTI! så er der pludselig hul igennem og man kan høre alt omkring sig.

Stella har døjet rigtig meget med tilbagevendende MØB og meget væske på begge ører, så hun har nærmest været halvdøv.
Hun sov fint om natten før indgrebet, og det ændrede sig i hvert fald ikke efter indgrebet.
Vi har slet ikke mærket noget til det - Ikke udover at hun nu snakker som et vandfald

Endnu en gang held og lykke med det!
Jeg er sikker på at det nok skal gå

Anmeld

9. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tusinde tak for svar begge to:-) Skønt at hører det ikke ændre det vilde jo mindre det har været helt skidt..
Det jeg frygter aller mest med det hele er jo klart nakosen (staves?). Det at hun pludselig ligger der helt slap- uhh det gi'r kuldegysning..
HAr snakket med en veninde, og hun sagde at så længe jeg ikke holder hånden på hendes brystkasse og så mener jeg hun sagde jeg heller ikke sku holde hende i hånden, for så får man ikke 'chokket' a pludselig træthed ikke så let.. Men jeg frygter det, så meget!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.