tampolin til gratis afhentning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
801 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Lone Jakobsen

ja så var der igen en der svigtede.....så vi har stadig en trampolin til gratis afhentning i Aulum.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

quity

Hvornår skal den være afhentet? for skal lige ha skaffet en bil den kan være i hvis I stadig har den.

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

jamen det er lidt efter først til mølle....der sku ha været en og hente den idag....men de sprang fra

Anmeld

9. april 2010

Lone Jakobsen

quity skriver:

Hvornår skal den være afhentet? for skal lige ha skaffet en bil den kan være i hvis I stadig har den.

hov sidder lige og glemmer at citere dig nu håber jeg du ser det

Anmeld

9. april 2010

quity

nutche skriver:

jamen det er lidt efter først til mølle....der sku ha været en og hente den idag....men de sprang fra

Fylder den meget???  For kunne rigtig godt tænke mig den. Min søn vil blive ellevild. Jeg har en opel corsa og ved faktisk ik om den kan være i den hvis bagsædet bliver slået ned.

Anmeld

9. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

hva mål? Og hvor gammel?

Anmeld

10. april 2010

Lone Jakobsen

quity skriver:

Fylder den meget???  For kunne rigtig godt tænke mig den. Min søn vil blive ellevild. Jeg har en opel corsa og ved faktisk ik om den kan være i den hvis bagsædet bliver slået ned.

øhh nu ved jeg slet ikke hvor står sådan en er så kan desværre ikke hjælpe dig. den nye vi købte var i en meget lang kasse....men den anden skal skilles af først. så det er ikke nemt for mig lige at fortælle hvor meget plads den skal bruge.

Anmeld

10. april 2010

Lone Jakobsen

og jeg prøver at låse den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.