(september) Hvad gir I jeres barn af spise iløbet af en dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Enoly

Hejsa alle

Jeg er lidt lost hvad ang mad til min dreng, det gik ellers godt med majsgrød, boghvedegrød og frugt. Men han er begyndt at afvise det "normale" mad jeg går ham.. Selvom det er blendet godt så vil han ikke spise det. Så lige føler jeg mig lidt bombet tilbage til "stenalderen".

Vores dag fungere således:

Morgenmad kl. 9, Havregrød (som han spiser)

Frokost kl. 12, grød eller noget grønsags halløj

Eftermiddag kl. 15, frugtmos

Aften kl. 18, ????

Natmad kl. 21, grød eller frugtmos

For måske at få lidt inspiration til hvad jeg så må finde på hvordan forgår jeres dag så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

MoarTil4

Enoly skriver:

Hejsa alle

Jeg er lidt lost hvad ang mad til min dreng, det gik ellers godt med majsgrød, boghvedegrød og frugt. Men han er begyndt at afvise det "normale" mad jeg går ham.. Selvom det er blendet godt så vil han ikke spise det. Så lige føler jeg mig lidt bombet tilbage til "stenalderen".

Aften kl. 18, ????

For måske at få lidt inspiration til hvad jeg så må finde på hvordan forgår jeres dag så?

Hejsa

du kunne overveje nogle meget små hapser af lyst bondebrød med noget smørbart på. Min datter på 7½ måned kan godt lide noget som hun kan "tygge" lidt på og sluge. Men endelig ikke for store stykker.

Hun guffer også lidt på en gulerod eller stort stykke agurk, og naturligvis under konstant opsyn.  Det er selvfølgelig ikke et "måltid", men en spændende beskæftigelse og så gør det godt for gummerne.

hilsen Mette - Mor til 3 dejligt piger

Anmeld

14. april 2010

9510

Hejsa alle

Aften kl. 18, ????

morgenmaden er enten havregrød eller øllebrød,

middagsmad rugbrøds hapsere, majsgrød, fuldkornsgrød

Aftensmad kartofler, grønsager, ris eller pasta, med forskelligt kød til og fisk

han får så frugt stykker, frugtgrød, kogte hele grønsager til mellem måltiderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.